جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عکس

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س)یزد گفت: پژوهش ها و پایان نامه ها و مقالات باید به سمت و سوی مسأله محوری و کاربردی و حل مشکلات جامعه هدایت شود و بهتر است برای اساتید در زمینه های مختلف ( پاراگراف نویسی، مقاله نویسی و ...) کارگاه های پژوهشی به صورت عملی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، آزاده نیکپور در هم اندیشی علمی-پژوهشی اساتید دروس پژوهش محور این مدرسه علمیه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، سخناني را در رابطه با اهميت دروس پژوهش محور  بيان كرد و  اهمیت و جایگاه پژوهش ها در ابعاد فرهنگی، سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه را یادآور شد.

وی افزود: پژوهش ها و پایان نامه ها و مقالات باید به سمت و سوی مسأله محوری و کاربردی و حل مشکلات جامعه هدایت شود و بهتر است برای اساتید در زمینه های مختلف ( پاراگراف نویسی، مقاله نویسی و ...) کارگاه های پژوهشی به صورت عملی برگزار شود.

مدیر مدرسه مکتب الزهرا(س) با ابراز گلایه از اینکه بعضی از فیلم های آموزشی و کتب حوزوی دارای اشکالات متعدد نگارشی یا محتوایی هستند، گفت: این اشکالات منجر به کند شدن سیر مطالعات دروس پژوهش محور می شود، بنابر این بهتر است اشکالات کتب حوزوی برطرف شود نه این که کتاب به طور کل در ترم بعد تغییر کند.

درادامه جلسه، خانم گلاب معاون پژوهش این مدرسه به معرفی سایتpooyesh.whc.irدر رابطه با چگونگي برگزاري کلاس ها و ارزشیابی این دروس و نیز به تشريح برنامه هاي مهارت آموزی دروس پژوهش محور در متن آموزش در نيم سال دوم سال جاري پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha