پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
نماینده مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت بازخوانی آرمان ها و ارزش های انقلاب تأکید کرد و گفت: باید ماهیت انقلاب را در کلام و وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) دنبال کنیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی نماینده مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار جمعی از بانوان فعال فرهنگی با گرامیداشت ایام دهه فجر، انقلاب اسلامی را نعمتی الهی برای ملت ایران دانست.

وی از چهل سالگی به عنوان کمال بلوغ و رشد این انقلاب یاد کرد و افزود: ایران در سایه پیروزی انقلاب اسلامی امروز به یک کشور تراز اول در منطقه تبدیل شده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود تقارن ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) با تکیه بر سیره اهل بیت(ع) و نور الهی توانستند طاغوت را در این کشور سرنگون و یک حکومت دینی را پایه گذاری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که ایمان، اخلاص، عفاف، تقوا و خداترسی از جمله مهم ترین شاخصه های حضرت زهرا(س) بود، بیان داشت: آن بانوی نمونه در ولایت مداری همتایی ندارد و ایشان را می توان شهیده راه ولایت دانست.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تلاش جهاد گونه حضرت زهرا(س) موجب حفظ دین و ولایت شد، بیان داشت: سیره زندگی آن بانوی بزرگ جهان اسلام باید الگوی جامعه امروز قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات اقتصادی امروز کشورمان اشاره کرد و با بیان این که بخشی از این مشکلات به توطئه و تحریم دشمنان باز می گردد، خاطرنشان کرد: متأسفانه بخش دیگری از این مشکلات به بی کفایتی برخی مدیران باز می گردد.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که مقام معظم رهبری از چند سال گذشته با طرح موضوع مهم اقتصاد مقاومتی نسبت به توطئه دشمن هشدارهای لازم را داده بودند، گفت: اما متأسفانه تأکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص جدی گرفته نشد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی به تلاش های گسترده دولت در مذاکره هسته ای با طرف های غربی اشاره کرد و افزود: اگر تنها نیمی از آن زمان و تلاش مسؤولان برای رونق اقتصادی داخل کشور صرف می شد، بسیاری از مشکلات امروز وجود نداشت.

وی با اشاره به چهار دهه پیشرفت کشور در عرصه های مختلف انقلاب، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در سایه مدیریت صحیح مقام معظم رهبری و حضور در صحنه مردم امروز به پیشرفت های گسترده ای در عرصه های مختلف دست پیدا کرده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت بازخوانی آرمان ها و ارزش های انقلاب تأکید کرد و گفت: باید ماهیت انقلاب را در کلام و وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) دنبال کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha