جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ استاد حوزه خواهران اصفهان با اشاره به برکات انقلاب اسلامی ایران گفت: تاسیس حوزه علمیه خواهران بعد از انقلاب زمینه شکوفایی و بالندگی زنان در مسیر الهی را فراهم کرد.

فریبا شیبانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان اظهار داشت: نظامی که بر پایه اسلام بنا نهاده شده کارآمدترین نظام است و باعث پیشرفت خواهد شد، چنانچه پیشرفت های کشور را در قسمت‌های مختلف نسبت به قبل انقلاب شاهد هستیم .

وی با بیان اینکه وابستگی کشور به بیگانگان کمتر شده است، متذکر شد: اگر در جامعه و یا جایی ضعف وجود دارد مربوط به عملکرد مسئولین ناکارآمد است و اصل نظام ناکارآمد نیست.

شیبانی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران قطعا نظامی کار آمد بوده و هست، زیرا همه دنیا به عنوان دشمن اصلی این نظام جلو آن قد علم کرده و همین دال بر اعتراف این دولت ها به ضعف و ناتوانی خود در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران است، زیرا ایران همچون زمان پهلوی ها و قبل پهلوی ها زیر بار زور و استعمار نمی رود و نخواهد رفت این ایران است که امروز با ساخت موشک ها و تجهیزات هسته ای چشم حیرت جهانیان را به خود خیره کرده است.

این استاد حوزه عنوان کرد: ناکارآمدی دولت ها باعث عقب ماندگی در برخی امور شده وگرنه انقلاب به خودی خود ارزشمند است، زیرا هدف اصلی این نظام ایجاد دولت اسلامی در کشور است که بنا بر سخنان مقام معظم رهبری گام های بسیار خوبی در جهت این امر برداشته ایم، اما هنوز به دولت اسلامی نرسیده ایم .

وی افزود: بی تدبیری عده ای خاص را نباید از چشم رهبر و نظام دید اگر همه به سخنان رهبری گوش کرده و زیر پرچم ولایت ایشان حرکت می کردند امروز شاهد بسیاری از مشکلات نبودیم.

استاد حوزه اظهار داشت: حوزه های علمیه خواهران همانطور که رهبر فرزانه انقلاب نیز به آن اشاره کرده اند یک پدیده عظیم و مبارک است که بحمدلله توانسته جای خود را در بین مردم باز کند، امروز بانوان مجتهده، پژوهشگر، مبلغه و فرهیخته که همه از حوزه های علمیه سر برافراشته اند در کشور کم نیستند و از طرفی پیشرفت بانوان در بخش فرهنگی، مدیریت جلسات بانوان و درخشش بانوان در قسمت‌های مختلف فرهنگی واجتماعی همه از برکات حوزه های علمیه خواهران است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha