جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلخوری مردم از برخی مسئولان به دلیلی کوتاهی در انجام وظایف است، افزود: در مورد مفاسد اقتصادی از مسئولان کشور انتظار است با قاطعیت برخورد شود و باید سوال کرد چرا مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری عمل نمی شود؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بیرجند با اشاره به دنیا طلبی و حرص روزگار انسان را سیاه می کند،‌ گفت:‌ روح انسان بدون تقوا رنج می برد و تقوا می تواند انسانیت انسان را حیات ببخشد.
 

امام جمعه موقت بیرجند 22 بهمن را معجزه بزرگ دانست و افزود: قدرت خداوند در این روز به دستان امام خمینی(ره) رو نمای شد.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما پیرو واقعی سیره فاطمی هستیم افزود: ماهیت انقلاب اسلامی، الهی است و با وجود اینکه دشمنان سخت ترین تحریم ها  را بر علیه ایرانی ها وضع کردند اما بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید بدانند که  سخت‌ترین شکست را هم خواهند خورد.


وی با اشاره به فشارهای اقتصادی و کاهش فروش نفت افزود: همزمان با دهه فحر پروژه های متعددی در سطح استان و کشور به بهره برداری رسید و این نشان از عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

 

امروز به لحاظ رشد علمی رتبه نخست منطقه هستیم
حجت الاسلام عبادی با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف ایران پیشرفت و رشد کرده است، افزود:‌ استکبار و امریکایی ها به دنبال نوکر هستند، اما اکنون آن دوران گذشته و ملت ایران با خودباوری هرگز به دوران قبل از انقلاب اسلامی برنمی گردنند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ایران اسلامی امروز به لحاظ رشد علمی رتبه نخست منطقه است، ادامه داد: قبل از انقلاب 158 هزار دانشجو در کشور داشتیم اما امروز بیش از چهار میلیون دانشجو مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز راه های اصلی و فرعی کشور 38 برابر قبل از انقلاب است، تاکید کرد: پیشرفت های که امروز در ایران ایجاد شده و موجب حسادت دشمنان است همه به برکت استقلال و  جمهوری اسلامی است و به همین دلیل دشمنان می خواهند مردم را تحت فشار بگذارند تا دست از انقلاب بردارند و دوباره به دوران ذلت بار برگرددند اما ملت ایران باید در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهند که «هیات من الذله».

 

غربی شناسی مقام معظم رهبری غیر قابل انکار است

حجت الاسلام عبادی با اشاره به بدعهدی آمریکا افزود: امروز شاهد هستیم که اروپاییان که مدعی حمایت از برجام بودند ولی به تعهدات خود عمل نکرده و حاضر نیستند هزینه برای برجام پرداخت کنند و طلبکار هستند.

وی با اشاره به غربی شناسی مقام معظم رهبری اظهار کرد:‌ ایشان ماهیت جامعه غرب و شرق را می‌شناسد و تنها ایشان بود که رفتار امریکایی ها را در برجام و همچنین اروپایی‌ها را پیشگویی کرده بود و امروز عرق شرم بر صورت  غرب گرایان داخلی ایران سرازیر شده است.

 خطر مفاسد اقتصادی کمتر از خطر امریکا نیست

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلخوری مردم از برخی مسئولان به دلیلی کوتاهی در انجام وظایف زیاد است، افزود: در مورد مفاسد اقتصادی  از مسئولان کشور انتظار است با قاطعیت برخورد شود و باید سوال کرد چرا با مفاسد اقتصادی مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری عمل نمی شود؟

وی با اشاره به اینکه بعضی ها به دنبال راحت طلبی، خودشان آلوده به فساد شده اند،‌افزود: برخی حاضر نیستند، برای برخورد با مفاسد اقتصادی هزینه پرداخت کنند، به همین دلیل برخورد قاطعی با مفسدان اقتصادی ندارند.

 

حجت الاسلام عبادی با اشاره به جناح های سیاسی که منافعشان با منافع مردم می چرخد افزود: امیدواریم جناح های سیاسی در بحث مفسدان اقتصادی به اجماع برسد و منافع شخصی را کنار بگذارند، بر اینکه خطر مفاسد اقتصادی کمتر از خطر امریکا نیست لذا باید بدون رودربایستی با آنان برخورد شود.

انتهای خبر/ ن

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha