جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان، آحاد مردم به ویژه طلاب و روحانیون را برای شرکت در راهپیامایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حسینی واعظ، مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان، آحاد مردم به ویژه طلاب و روحانیون را برای شرکت در راهپیامایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.  

در پیام مدیر حوزه علمیه خواهران آمده است: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن آن با ایام سوگواری اسوه زنان عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، یادآور حماسه سازی مردان و زنان فداکاری است که روح تربيت فاطمي در قلب و جان آنان ریشه دوانده است، همانانی که همگام با راهبر و زعیم انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، سیطره نظام استبداد و طاغوت را به اضمحلال کشانده و در راه دستیابی به آرمان ‌های والای خود از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند.

به برکت انقلاب مقدس اسلامی و ارشادات داهیانه ی مقام معظم رهبری مدظله العالی، این انقلاب الهی به اقصی نقاط جهان صادر شد که تأثیرگذاری آن در معادلات جهانی همچنان پرقدرت ادامه دارد.

تقارن این ایام، فرصت مناسبی است تا مردم ولایتمدار ایران اسلامی ضمن تاسی به سیره دخت گرامی نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و فرزندان طاهرینشان، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن 97 جلوه ای دیگر از اتحاد و انسجام و دفاع از ارزش های اصیل اسلام ناب محمدی صلی الله علیه را به نمایش گذارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تسلیت فرارسیدن ایام شهادت بانوی بزرگ اسلام و اعلام تجدید بیعت با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی و درود فراوان به روح پرفتوح شهدای اسلام و انقلاب، از مردم ولایتمدار استان به ویژه طلاب و مسئولین حوزه های علمیه خواهران دعوت می نمایم که همچون سال های گذشته با شرکت در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی این روز حماسی، اتحاد و همبستگی خود را به منصه ظهور رسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha