پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
آیین رونمایی از کتاب «پرواز چلچله‌ها» با محوریت ۴۰ شهید روحانی خوزستان

حوزه/ آیین رونمایی از کتاب «پرواز چلچله‌ها» با محوریت وصیت‌نامه ۴۰ شهید روحانی دفاع مقدس، در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان نوشته مشترک حجت‌الاسلام رشید کیانی و محمد ملازاده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین رونمایی از کتاب «پرواز چلچله‌ها»، با حضور حجج اسلام و المسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حاجتی و حسن‌زاده، ائمه جمعه موقت اهواز و جمع دیگری از مسئولان در محل دائمی نمایشگاه خوزستان برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، با بیان اینکه قشر روحانیت بیشترین شهید اقشار را تقدیم راه انقلاب کرده‌اند، گفت: معرفی راه و سیره شهدای روحانی، سرمشق خوبی برای جوانان است که لازم است بیش از پیش مورد توجه فعالان فرهنگی و اهل قلم‌های استان قرار گیرد.

وی ضمن قدردانی از مؤلفین این کتاب، بیان کرد: در جای‌جای زندگی شهدا نکته‌ها و درس‌هایی است که اگر هزاران کتاب در رابطه با شهدا نوشته شود، بازهم عرصه برای نوشتن درباره شهدا باقی است.

همچنین حجت‌الاسلام کیانی، مؤلف کتاب «پرواز چلچله‌ها» با بیان اینکه مقدمه این کتاب با نوشته‌ای از آیت‌الله شفیعی، عضو خبرگان رهبری به چاپ رسیده است، اظهارداشت: ازآنجایی‌که مقام معظم رهبری نسبت به مطالعه وصیت‌نامه شهدا تأکیدات بسیاری داشته‌اند، تلاش داشتیم با مطرح کردن مطالبی همچون تهذیب نفس و جهاد در راه خدا که برگرفته از وصیت شهدا بود، جوانان را با سیره واقعی شهدا، آشنا کنیم.

لازم به ذکر است، کتاب «پرواز چلچله‌ها» وصیت‌نامه چهل شهید روحانی دفاع مقدس استان خوزستان است که به صورت مشترک از سوی حجت‌الاسلام رشید کیانی و محمد ملازاده، تألیف شده است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha