جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سیدمحمدباقر عبادی-نماینده بیرجند در مجلس

حوزه/ نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که قصد استکبار جهانی ایجاد فرهنگ نوکری در جامعه است،گفت:آن‌ها خود را"کدخدا"‌ دانسته و می‌خواهند که سایر ملت‌ها نیز نوکر آن‌ها‌ باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، شامگاه شنبه در نشست بصیرتی که در مسجد آل رسول(ص) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد:هدف عمده دشمنان آن است که هر کاری را که دوست دارند، انجام دهند و می‌خواهند بر تمام ملت‌ها سلطه کامل داشته باشند.

وی با بیان این‌که قصد استکبار جهانی آن است که فرهنگ نوکری را در جامعه ایجاد کنند،تصریح کرد: آن‌ها خود را کدخدا دانسته و می‌خواهند که سایر ملت‌ها نیز نوکر آن‌ها باشند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که متاسفانه دشمنان روی ذهن جوانان کار می‌کنند و قصد انحراف آنان را دارند،خاطرنشان کرد: بر کسی پوشیده نیست، که استکبار جهانی 40 سال نهایت کوشش خویش را به کار بست که انقلاب اسلامی را ضعیف جلوه دهد، ولی به لطف خداوند راه به جایی نبردند.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: خوشبختانه انقلاب اسلامی در طول 40 سال در تمام عرصه‌ها پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و امروز نیز جمهوری اسلامی ایران قدرت بی نظیر و مثال زدنی در جهان دارد و ما به این موضوع افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به این نکته که آمریکا نمی‌خواهد کشوری قدرتمندتر از آن‌ وجود داشته باشد،عنوان کرد:بر کسی پوشیده نیست که برخی از کشورها 40 سال اسرائیل  را به رسمیت شناختند و 40 سال گوش به فرمان اسرائیل بودند اما این همه بله گفتن‌ها نتیجه‌ای جز خفت برای کشورها نداشته است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به بحث تحریم کشورمان، بیان‌ کرد: دشمنان به بهانه‌ هسته‌ای به تحریم انقلاب اسلامی ایران اقدام نمودند و هدف‌شان آن بود که هر طور شده جلوی اقتصاد ایران را بگیرند ولی موفق نشدند.

حجت الاسلام عبادی با بیان این‌که با لبخند زدن به دشمن چیزی قابل حل شدن نیست،تبیین کرد: هر چند مشکلات در جامعه مشهود بوده و ما منکر آن نیستیم، ولی یقین بدانیم با پیروی از ولایت فقیه و آرمان‌های امام راحل(ره) از این گردنه‌ها با سربلندی و عزت عبور می‌کنیم.

وی ضمن اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در کشور و از جمله استان خراسان‌جنوبی گفت: طی چند سال اخیر و در اوج تحریم‌ها،چند بیمارستان از جمله بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) در بیرجند ساخته شد و امروز نیز احداث دو مرکز درمانی در شمال شهر بیرجند نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha