جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانش آموزان تهرانی تبیین شد

حوزه/ به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مبلغان امین با حضور در مدارس دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای دانش آموزان تهرانی تبیین کردند.

حجت الاسلام حمیدرضا فغانی از مبلغان امین منطقه 2 تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر افزود: برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع تبیین ابعاد مختلف انقلاب از جمله برنامه های مبلغان امین در ایام الله دهه فجر است.

وی اظهار داشت: تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر از برنامه هایی است که با حضور مبلغان مدارس امین در جمع دانش آموزان صورت می گیرد زیرا معتقدیم موضوعاتی که در طول چهار دهه انقلاب اسلامی، باعث تعالی و پیشرفت کشور شده است باید برای جوانان تبیین شود.

حجت الاسلام احمد داعی از مبلغان امین منطقه 7 تهران نیز با بیان این که باید نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی تبیین شود به حضور مبلغان امین در مدارس اشاره کرد، و اظهار داشت: قشر جوان در هر جامعهای به لحاظ برخورداری از توان، انرژی و استعدادهای فراوان قادر است نقش تعیین كنندهای در آینده آن جامعه داشته باشد و جوانان در هر جامعهای سرمایه اصلی آن جامعه محسوب میگردند كه میتوانند زمینههای رشد و پیشرفت آن جامعه را در عرصههای مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، هنری،‌ ورزشی و... را فراهم نمایند.

وی افزود: در كشور ما نیز نسل جوان، سهم بزرگی از تحولات و پیشرفت های كشور را بر عهده داشته و شاهد حضور جوانان در عرصههای مختلف از شكلگیری انقلاب گرفته تا پیروزی آن و پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده و هستیم.

همچنین حجت الاسلام رضا شیخ از مبلغان منطقه 19 تهران نیز حضور در مدارس امین را بسیار بااهمیت برشمرد و گفت: حضور مبلّغان در جمع دانش آموزان با هدف آشنایی آنان با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی، شناخت دستاوردهای انقلاب اسلامی، ارتقای سطح معارف دانش آموزان و آگاهی آنان پیرامون مسایل روز به ویژه استکبار ستیزی انجام می گیرد. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha