جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با تاکید بر اینکه ریشه تمام خشونت های مذهبی در جهان اسلام نشأت گرفته از مکتب ابن تیمیه است، گفت: قتل کودک ۶ ساله در سرزمین وحی، پدر خواندگی داعش را ثابت کرد.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، ضمن محکومیت جنایات دلخراش وهابی کودک کش که به شهادت طفل معصوم شیعه آن هم در برابر دیدگان مادرش انجامید، گفت: مبنای فکری وهابیت که از حلقوم ابن تیمیه در آمده، بنابر نظر علمای اسلام هیچ سنخیتی با سنن النبی(ص) ندارد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه ترویج تفکراتی که مرتبط با دین خدا و سنت نبوی(ص) نبوده، همیشه توسط افراد معلوم الحال در طول تاریخ صورت گرفته، افزود: حمایت از موسس وهابیت توسط دولت انگلیس، موجب رشد و ترقی تفکرات سلفی و مورد دلخواه دشمنان اسلام شد.

وی با بیان اینکه فرقه ضاله وهابیت از اصول اساسی اسلام که مورد اتفاق همه مذاهب بوده، به دور است، اظهار کرد: وهابیت برگرفته از اسلام ساختگی و مروج افکار شیطانی دولت انگلیس به اسم دین می باشد.

حجت الاسلام  سلیمانی با اشاره به اینکه هیچ گاه اندیشه وهابیت در دل مردم مسلمانان اهل سنت جز تعدادی فریب خورده مورد قبول نیست، گفت: به جهت روشنگری و بیداری مردم، وهابیت انگلیسی دل خوشی از علمای اسلام اعم از تشیع و تسنن ندارد.

وی خاطر نشان کرد: جنایات داعش تکفیری علیه علمای اهل سنت در عراق حاکی از عدم پشتیبانی و حمایت از تفکرات وهابیت بود.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با تاکید بر اینکه ریشه تمام خشونت های مذهبی در جهان اسلام نشأت گرفته از مکتب ابن تیمیه است، ابراز داشت: قتل کودک 6 ساله در سرزمین وحی، پدر خواندگی داعش را ثابت کرد.

حجت الاسلام مسلیمانی ادامه داد: کشتار حجاج ایرانی، تجهیز صدام و حمایت همه جانبه از داعش در سوریه، عراق و یمن، نشان از نوکری آل سعود برای رژیم صهیونیستی دارد.

 وی در پایان سکوت مجامع به اصطلاح مدافع حقوق بشر در برابر جنایات ضد انسانی رژیم آل سعود را مایه رسوایی دانست و گفت: قتل کودک معصوم و مظلوم شیعه عربستانی توسط وهابی منحرف از اسلام و سنت نبوی(ص) ادامه جنایات داعش در سرزمین وحی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha