جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمود محمدزاده رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام محمدزاده، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در آستانه خیزشی عظیم به‌سوی ظهور قرار گرفته است، گفت: انقلاب ایران، یک انقلاب اجتماعی در حال پیشرفت است که به‌زعم بنده، این ۴۰ سال مقدمه و پیش درامدی برای حرکت به‌سوی تمدن سازی نوین اسلامی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمود محمدزاده، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان، امروز در همایش «ولایت» که پیرامون نقد جریان‌های تکفیری برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت ۴۰ سال از عمر خود، دستاوردهای بسیار بزرگی را داشته است، اظهارداشت: امروز ما در آستانه خیزشی عظیم به‌سوی قله‌های رفیع موفقیت هستیم.

وی سعود ایران از مرحله کنونی را درگرو انتخاب صحیح مسئولان اجرایی کشور از سوی مردم انتخاب کرد و گفت: نمی‌شود مسئول ناکارآمدی را انتخاب کرد و انتظار پیشرفت و توسعه کشور را داشت! لازمه پیشرفت، انتخاب اصلح است و مردم باید در انتخاب‌هایشان دقت لازم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام محمدزاده، با اشاره به تعبیر امام خامنه‌ای در خصوص انقلاب اسلامی ایران، گفت: با توجه به فرموده معظم له، انقلاب ایران، یک انقلاب اجتماعی در حال پیشرفت است که به‌زعم بنده، این ۴۰ سال مقدمه و پیش درامدی برای حرکت به‌سوی تمدن سازی نوین اسلامی بوده است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به بالندگی رسیده است، اظهارداشت: کمال و آغاز بالندگی انسان در سن ۴۰ سالگی آغاز می‌شود و امروز که انقلاب اسلامی به این مرحله رسیده و پس از گذشت چهل سال از عمر خود، در آغاز راهی قرار گرفته که إن شاءالله به ظهور منجی عالم بشریت متصل خواهد شد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha