جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طریق تحول

حوزه/ مسئول سامانه بارش مرکز نوآوری و شکوفایی حوزه علمیه خراسان گفت: یکی از ویژگی های اقدامات تحولی استفاده از ابزارهای روز است که امروز حوزه علمیه خراسان در این زمینه فعالیت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام سید ابوالقاسم موسوی، مسئول سامانه بارش مرکز نوآوری و شکوفایی حوزه علمیه خراسان در کارگاه طریق تحول، در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای تحولی حوزه علمیه خراسان گفت: یکی از ویژگی های اقدامات تحولی استفاده از ابزارهای روز است که امروز حوزه علمیه خراسان در این زمینه فعالیت دارد.

وی با بیان این که یکی از ویژه ترین اقدامات تحولی حوزه علمیه خراسان استفاده از ایده های نوین بوده که به این منظور مرکز نوآوری و شکوفایی به رسمیت شناخته شده است، ابراز کرد: در طی مدت چندین ساله انتصاب مدیر حوزه علمیه خراسان تحولات شگرفی در حوزه و بخصوص در بخش های آموزش و مرکز نوآوری ایجاد شده است.

مسئول سامانه بارش مرکز نوآوری و شکوفایی حوزه علمیه خراسان با بیان این که در حوزه های پژوهش، فرهنگی و نخبگانی تحول همه جانبه ایجاد شده است، بیان کرد: امسال در حوزه علمیه خراسان کانون های نخبگانی ایجاد شده که هدف آنان بر محور توسعه مراکز و مدارس تخصصی قرار گرفته و تلاشگران این حوزه می توانند در رشته های تخصصی نیز ورود کنند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که سامانه بارش با هدف بهینه سازی انجام رسالت های شغلی طلاب طراحی شده که در این سامانه طلبه ثبت نام کرده و بر این اساس شغل متناسب با تیپ شخصیتی خود را انتخاب می کند، اظهار کرد: مسئولین سامانه بارش با ارگانها تفاهم نامه، امضا کرده و برای طلاب سطح 2 و 3 این حوزه که کارآمد بوده و تخصص خود را گرفته اند، نوعی وضعیت شغلی متناسب با وضعیت طلبگی، تیپ شخصیتی و استعداد فردی آنان درنظر گرفته و به ارگان های مختلف دعوت می کند. 

وی با بیان این که در بخش طلبه شاپ نیز محصولات حوزوی و یا صنایع دستی طلاب و خانواده آنان به فروش می رسد، ابراز کرد: آنچه مورد نیاز طلاب قرار دارد، در داخل این نرم افزار جهت تهیه آنان به اشتراک گذاشته می شود. 

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha