جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شورای هماهنگی مازندران

حوزه/ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که امروز حضور در صحنه جوانان موجب هراس دشمنان و بدخواهان انقلاب است، گفت: دشمن می کوشد با حربه های مختلف هویت دینی و انقلابی نسل جوان را کمرنگ و آنها را از مسیر انقلاب خارج کند که باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و دانشجویی استان با اشاره بیانات مهم مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم در خصوص جوانان، گفت: نسل جوان در پیشبرد اهداف انقلاب بسیار محوری است.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین با بیان این که انقلاب اسلامی با حضور و همراهی نسل جوان به پیروزی رسید و تداوم پیدا کرد، افزود: جوانان در طول دوران مختلف انقلاب در همه عرصه ها پیشگام و نقش آفرین بودند.

حجت الاسلام یوسف پور در ادامه سخنان خود جوانان را پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی در عرصه های مختلف دانست و گفت: حضور نسل جوان در صحنه های مختلف انقلاب همواره پررنگ و تعیین کننده بوده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که جوانان در جریان نهضت انقلاب همراه امام خمینی(ره) بودند، بیان داشت: امام راحل همواره نسبت به نقش برجسته جوانان در عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب تأکید داشتند و امروز نیز مقام معظم رهبری نیز همان نگاه را نسبت به جوانان دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی با حضور در صحنه همین جوانان انقلابی حفظ مانده و تقویت شده است، گفت: امروز نیز نسل جوان جامعه اسلامی با تبعیت از مقام معظم رهبری در همه عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب حضور مؤثر دارد.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که جوانان انقلابی سرمایه های اصلی نظام اسلامی هستند، بیان داشت: باید از توان و ظرفیت بالای جوانان مؤمن و انقلابی در عرصه ها و صحنه های مختلف کشور بیشتر بهره گرفته شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که پیشرفت هایی که امروز همه دنیا را حیرت زده کرده با دستان توانمند همین جوانان با بصیرت و انقلابی کشورمان به دست آمده است، خاطرنشان کرد: جوانان دانشمند و با استعداد کشورمان دستاوردهای عظیمی به دست آوردند که امروز دنیا به داشتن چنین جوانانی قبطه می خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر اینکه امروز مسئولان ما نسبت به این جوانان با انگیزه و انقلابی وظیفه و رسالت سنگینی بر عهده دارند، گفت: باید از توان و پتانسیل بالای نیروی جوان در بخش های مختلف کشور بیشتر استفاده شود.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که همین جوانان دانشمند و با استعداد در هشت سال دفاع مقدس نیز درس و دانشگاه را رها کردند و برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه های حق علیه باطل شتافتند، افزود: همین جوانان انقلابی امروز نیز به عنوان مدافع حریم اهل بیت(ع) نقش آفرینی می کنند. 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان خود با تأکید براین که امروز حضور در صحنه جوانان موجب هراس دشمنان و بدخواهان انقلاب است، بیان داشت: دشمن می کوشد با حربه های مختلف هویت دینی و انقلابی نسل جوان را کمرنگ و آنها را از مسیر انقلاب خارج کند که باید هوشیار باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha