جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جلسه طلاب کبودرآهنگ

حوزه/ ما حرمت مسئولان نظام را در زمانی که خون شهدا را حفظ کرده و در مسیر خواسته های رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه حرکت می کنند، حفظ خواهیم کرد؛ اما در مقابل مدیران ناشایسته و مدیران نجومی بگیر، ایستاده و اعتراضات خود را بلند اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در جلسه طلاب و فضلای کبودرآهنگ که در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان کبودرآهنگ بحمدالله شهر روحانی خیز و رزمنده خیز است و مردم این شهر در جنگ تحمیلی، حضوری فعال داشته اند.

وی ابراز داشت: مادیون رشد، ترقی و تکامل را متکی به سه عامل درونی، جسمی و بیرونی می دانند و عامل درونی را خالی بودن از حب و بغض، عامل جسمی را سالم بودن و توانایی و عامل بیرونی را محیط، والدین، مال، مقام و ... معرفی می کنند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلا خاطرنشان ساخت: آنان توفیق و عنایت الهی را نمی شناسند؛ اما اسلام آنچه را که در رسیدن به سعادت مهم می داند، توفیق الهی می داند؛ این توفیق الهی است که من و شما همدان را به قصد قم ترک کردیم تا جزو شاگردان امام صادق علیه السلام شویم.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر تصریح کرد: شهر شما نشان داده که خطه ای عالم خیز بوده و بزرگانی را به خود دیده است و در قم نیز از بزرگان شما حضور دارند و بهره های فراوانی از آنان برده می شود.

وی بیان داشت: حجت الاسلام بختیاری، نماینده طلاب و فضلای شهر شما شخصیتی خدوم، بصیر، انقلابی و جهادی بوده و در مجمع استانی نظرات بسیار مناسب و انقلابی دارند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلا اظهار داشت: امروز با پیام بلندمضامین رهبر معظم انقلاب تحت عنوان بیانیه گام دوم انقلاب مواجه هستیم و باید سرلوحه مطالعات و مباحثات خود قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی امر مسلمین جهان و دیده بان انقلاب اسلامی بوده و گروه هایی نیز وجود دارند که منویات ایشان را دنبال کرده تا سخنان معظم له بر روی زمین نماند.

وی خاطرنشان ساخت: استان همدان دارای 140 طلبه شهید روحانی است و در دوران دفاع از حرم اهل بیت(ع) نیز شهدای بسیاری داده ایم و حجت الاسلام حجت قلیچ خانی، نخستین طلبه جانباز مدافع حرم نیز از شهر کبودرآهنگ می باشد.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلا تصریح کرد: اولین روحانی که موضوع اداره ارشاد در کبودرآهنگ را در مجمع نمایندگان طلاب مطرح کرد، حجت الاسلام بختیاری، نماینده طلاب و فضلای شهر شما بوده است و ما نیز اعتراض خود را در مراسم یادواره شهدا و مراسم دیگری بیان کرده و خوشبختانه مدیرکل ارشاد استان استعفا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر بیان داشت: ما حرمت مسئولان نظام را در زمانی که خون شهدا را حفظ کرده و در مسیر خواسته های رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه حرکت می کند، حفظ خواهیم کرد؛ اما در مقابل مدیران ناشایسته و مدیران نجومی ایستاده و اعتراضات خود را بلند اعلام خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: ما جنگ را دیده و بوی باروت را استشمام کرده ایم؛ در کنار ما شهدا بال بال زده و به آن دنیا سفر کردند؛ ما نمی گذاریم به ولایت و خون شهدا دهن کجی شود.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلا ابراز داشت: امروز 120 استاد سطوح عالی و سطح از استان همدان در قم حضور دارند و به دنبال آن هستیم تا برنامه ای را برای پیگیری برنامه ها با حضور این عزیزان داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر خاطرنشان ساخت: ما کنگره شهدای روحانی را در کبودرآهنگ نداشته ایم و خلأیی است که وجود دارد و امیدواریم با همکاری طلاب و فضلا بتوانیم کنگره شهدای روحانی این شهدا را در قم و خود شهرستان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امروز حوزه علمیه استان همدان آماده پذیرش استاد از میان طلاب همدانی حوزه علمیه قم است و امیدواریم طلابی که شرایط استادی را دارند، به استان هجرت نمایند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلا بیان داشت: باید ویژه کبودرآهنگ گروه جهادی-تبلیغی راه اندازی کنید تا بتوانید حضوری فعال در منطقه خود داشته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر اظهار داشت: به زودی اجتماع طلاب و فضلای استان همدان با حضور آیت الله العظمی نوری همدانی و آیت الله اعرافی در چهلمین سال درگذشت آخوند همدانی برگزار خواهیم کرد.

وی ابراز داشت: در استان مرز جغرافیایی نداشته و همه طلاب در یک خانواده هستیم و باید نشسته و استانی فکر کنیم تا بتوانیم برای تمام استان برنامه داشته باشیم.

نیازمند تعامل و همکاری بیشتر طلاب هستیم

همچنین حجت الاسلام بختیاری، نماینده طلاب کبودرآهنگ نیز در این جلسه اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که پیگیر آن هستیم، برگزاری جلسات 10 یا 15 نفر با طلاب و فضلای کبودرآهنگ است تا بتوانیم ضمن شناخت بیشتر از همدیگر، تعامل و برنامه ریزی بهتری برای فعالیت های تبلیغی و فرهنگی در سطح منطقه خود داشته باشیم.

وی ابراز داشت: حضور منسجم و قوی در راهپیمایی 22 بهمن شهر کبودرآهنگ یکی از خروجی های جلسات ما بوده است تا بتوانیم حضوری پرشور و پررنگ داشته باشیم.

نماینده طلاب کبودرآهنگ خاطرنشان ساخت: نیازمند تعامل و همکاری بیشتر طلاب هستیم تا بتوانیم خدمت بیشتری در مباحث تبلیغی و فرهنگی انجام دهیم.

حجت الاسلام بختیاری تصریح کرد: حمایت بیشتر از صندوق قرض الحسنه شهرستان کبودرآهنگ یکی از درخواست های ماست تا بتوانیم کمک های قرض الحسنه بهتری برای طلاب و فضلا داشته باشیم.

وی بیان داشت: یکی از برنامه های ما راه اندازی گروه تبلیغی است و امیدواریم عزیزانی که تخصص مناسبی در این زمینه دارند، ما را یاری و همکاری نمایند.

نماینده طلاب کبودرآهنگ اظهار داشت: برگزاری مراسمات جشن در منطقه از سوی طلاب و با کمک و فعالیت خود روحانیون از دیگر برنامه های ماست که ان شاءالله با همکاری شما عزیزان می توانیم انجام دهیم.

حجت الاسلام بختیاری ابراز داشت: برای برگزاری کنسرت در شهرستان کبودرآهنگ اعتراضات خود را در نمازجمعه شهرستان اعلام کردیم؛ اما متأسفانه همکاری خوبی با بنده نشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha