جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
صالحی

حوزه/ حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که روحانیت در تمام عرصه های انقلاب پشتیبان این نظام الهی بوده است، خاطرنشان کرد: همه توان روحانیت با بصیرت و انقلابی در طول چهار دهه اخیر در جهت صیانت از انقلاب به کار گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی، امشب در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و روحانیان مرکز استان برگزار شد به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری اشاره کرد و آن را ظرفیت ارزشمندی برای پیشرفت کشور دانست.

وی با بیان این که عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری موجب رشد و تعالی کشور خواهد شد، افزود: مسؤولان به جای شعار دادن در عمل پیرو رهنمودهای رهبری باشند.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که متأسفانه برخی مسؤولان تنها شعار ولایت مداری سر می دهند، تصریح کرد: ولایت مداری و تبعیت از ولایت و رهبری تنها به شعار نیست بلکه باید در مقام عمل اثبات شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیشرفت های چهار دهه اخیر کشور مرهون رهنمودها و هدایت های مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: رهبری همواره با رهنمودها و هدایت های عالمانه خود مسیر پیشرفت کشور را به مسؤولان نشان دادند.

وی با اشاره به این که کشورمان در چهار دهه اخیر همواره با بحران ها و مشکلات بسیاری از سوی دشمنان مواجه بوده است، بیان داشت: اما در همه این سال ها هدایت های مقام معظم رهبری عامل برون رفت کشور از مشکلات بوده است.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که مقام معظم رهبری همواره اشراف بسیار خوبی نسبت به مسائل جهان و منطقه دارند، خاطرنشان کرد: مدیریت صحیح ایشان در چهار دهه اخیر ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان، کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه همه جانبه قرار داده است.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری مسیر پیشرفت را برای مسؤولان همواره کرده است، بیان داشت: روحانیت نیز باید با تبیین صحیح این بیانیه مهم برای مردم بسترهای لازم را برای تحقق آن در جامعه فراهم کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان انقلاب لحظه ای از توطئه و دشمنی علیه ملت ایران دست بر نخواهند داشت، افزود: این وظیفه علما و روحانیت است تا با آگاهی دادن به مردم آنها را نسبت به توطئه دشمنان مطلع سازند.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که روحانیت در تمام عرصه های انقلاب پشتیبان این نظام الهی بوده است، خاطرنشان کرد: همه توان روحانیت با بصیرت و انقلابی در طول چهار دهه اخیر در جهت صیانت از انقلاب به کار گرفته شد. 

وی با بیان این که روحانیت در طول تاریخ همواره در برابر انحراف ها ایستادگی کرده است، بیان داشت: توطئه ها و هجمه های دشمنان علیه روحانیت هیچ گاه موجب عقب نشینی این قشر اثرگذار جامعه اسلامی از رسالت و تکلیف خود نشده است. 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha