جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آرامش بهاری

حوزه/ مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس از اجرای برنامه آرامش بهاری در پنج بقاع متبرکه شاخص از ۲۸ اسفند ماه خبرداد.

حجت الاسلام سید عباس موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری برنامه های نوروزی اظهار داشت: تکیف ما به عنوان خادمین امامزادگان بسیار دشوار بوده که در ایام نوروز نیز مضاعف می شود از این رو باید با تعامل و همکاری این امر را به سرانجام برسانیم.

وی به برگزاری برنامه  آرامش بهاری در بقاع متبرکه شاخص سطح استان اشاره کرد و افزود: این مراسم از 28 اسفند ماه آغاز و تا 14 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس تصریح کرد: برنامه آرامش بهاری در پنج بقاع شاخص استان از جمله سید علاالدین حسین(ع)، امامزاده حسین(ع) کازرون، امامزاده شهید(ع) فراشبند، امازاده اسماعیل(ع) فسا و تخت جمشید برگزار خواهد شد.

وی به دیگر برنامه های ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: برپایی نمایشگاه، برپایی غرفه های مشاوره، اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی از جمله برنامه هایی است که در ایام نوروز در بقاع متبرکه برگزار و اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی هدف از برگزاری آرامش بهاری در بقاع متبرکه شاخص را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح در ایام نوروز خدمت رسانی به زوار، مسافران و تبدیل بقاع به قطب فرهنگی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha