جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کنترل ذهن-رضوانشهر

حوزه/ خانم افتخاری استاد حوزه علمیه خواهران در این کارگاه با اشاره به تأثیر کنترل ذهن در جنبه های مختلف زندگی انسان تصریح کرد: پرداختن به سرگرمی های کاذب و افراط در انجام آنها از جمله عوامل از بین رفتن کنترل ذهن و دوری از کمال انسان است.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در گیلان؛ کارگاه «راهکارهای کنترل ذهن» ویژه دانش آموزان دختر به همت معاونت فرهنگی حوزه علمیه رضوانشهر برگزار شد.

خانم امامی معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها در این خصوص به خبرنگار حوزه، گفت: این کارگاه برای آشنایی دانش آموزان با قدرت ذهن و کارکردهای کنترل آن در زندگی دنیایی و اخروی انسان ها، در محیطی شاد و جذاب و با تدریس سرکار خانم افتخاری استاد حوزه علمیه خواهران برگزار گردید.

خانم افتخاری در این کارگاه با اشاره به تأثیر کنترل ذهن در جنبه های مختلف زندگی انسان، تصریح کرد: پرداختن به سرگرمی های کاذب و افراط در انجام آنها از جمله عوامل از بین رفتن کنترل ذهن و دوری از کمال انسان است.

وی موسیقی را امری مخرب در زمینه کنترل ذهن معرفی کرد و ادامه داد: تا زمانی که انسان ذهن خود را به کنترل درنیاورد، موفق به کنترل ذهن خویش نیز نخواهد شد و عامل اصلی برای دست یافتن به این موضوع، مدیریت علایق توسط شخص است و امروزه ریشه بسیاری از مشکلات  دنیا عدم کنترل علایق می باشد.

استاد حوزه علمیه بهترین ابزار را در مسیر کنترل ذهن، استفاده از قدرت الهی دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از تعلیمات دینی موجب نورانیّت ذهن می شود و فرد با رسیدن به این قابلیت، در هر رشته و فعالیتی موفق خواهد شد.

خانم افتخاری در پایان، عامل مفید بودن انسان ها را افزایش قدرت ذهن عنوان و اظهار کرد: هر چه قدرت ذهنی و روحی انسان ارتقا یابد، جامعه و اطرافیان نیز از وجود او بهرمند خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha