جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نوفرستی

حوزه/مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه آنچه که می تواند در دهه پنجم انقلاب راهگشا باشد این است که باور به مسیر مقاومت داشته باشیم، گفت: مقاومت هزینه دارد اما هزینه مقاومت از سازش کمتر است و امروز برخی کشورها در سازش با قدرت های دنیا هزینه های سنگینی می دهند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، نوفرستی مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در مراسم گرامی داشت مراسم دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه صنعتی بیرجند اظهار داشت: درصد زیادی از جامعه ما شناختشان از انقلاب شناخت غیرمستقیمی است زیرا خیلی ها متولدین بعد از انقلاب هستند.

وی افزود: امروز اگر جوانان ما درک و شناختشان از انقلاب روایت هایی باشد که دشمنان می دهند به بیان و فرموده رهبری دروغ ها جای حقیقت را خواهند گرفت.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: لازم است نسبت به این موضوع دغدغه داشته باشیم که جوانان روایت ها را از دل انقلاب بشوند.

نوفرستی با بیان اینکه در دوران حضور پیغمبر در مدینه سه جنگ مدیریت شد، عنوان کرد: سال هشتم وقتی پیغمبر مکه را فتح کردند آنان که محکوم هستند به اعدام و به طلبا معروف می شود، اما چه می شوند که طلبا 30 سال بعد جانشینان پیامبر می شوند.

وی تاکید کرد: روایتگری انقلاب اسلامی را باید جدی بگیریم و ملاحظه ای که باید داشته باشیم این است که منکر مشکلات نیستیم، اما راه برون رفت از مشکلات می توان چشم انداز آینده را جلوی چشم ما بگذارد.

هزینه مقاومت از سازش کمتر است

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان داشت: آنچه که می تواند در دهه پنجم انقلاب راهگشا باشد، این که باور به مسیر مقاومت داشته باشیم.

نوفرستی با اشاره به اینکه مقاومت هزینه دارد اما هزینه مقاومت از سازش کمتر است، گفت: امروز برخی کشورها در سازش با قدرت های دنیا هزینه های سنگینی می دهند و رییس جمهوری امریکا یک ملت و دولت را به گاو شیرده تعبیر می کند.

وی با اشاره دوران ستمشاهی یادآور شد: عَلَم 12 سال در دربار محمدرضا شاه حضور می یابد و از زندگی خصوصی محمدرضا تا موضوعات دیگر باخبر است که در کتاب خود خاطره ای نقل می کند که « روزی انگلیسی ها به من گفتند امریکایی ها تجهیزات نظامی که به شما فروختند گرانتر از دیگران بوده، بعد از بررسی مشخص شد درست است وقتی با شاه این موضوع را درمیان گذاشتیم شاه گفت: من همان زمان شک کردم اما پادشاه کشور نمی داند هزینه ای که پرداخت کرده مربوط به چند جنگنده است".

هزینه سازی زیاد است

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی  با بیان اینکه نظامی که هویت وابسته دارد و با سازش مسیر کشور را تعیین می کند دوام چندانی نمی یابد گفت: هزینه سازش بالاتر از دیگر موضوعات است هرجا انقلابی عمل کردیم موفق بودیم و هرجا غیر انقلابی بودیم شکست خوردیم.

نوفرستی عنوان کرد: امروز در بعضی از عرصه ها بسیار موفق بودیم و رمز آن این بود که جوانان ما وادار به سوال بشوند که چرا این وضعیت فعلی را داریم تا انگیزه ای برای تلاش و حرکت بشود.

وی اضافه کرد: در عرصه های پهباد، موشک ،  هسته ای و نانو انقلابی و جهادی عمل کردیم و استانداردهای دنیا را جابجا کردیم.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد:  موشک «خرمشهر» به گفته فرمانده هوافضا دقت 60 در 60 سانتی متر با برد 2 هزار کیلومتر دارد و می بینید استانداردهای اینچنینی را ایرانی می تواند جابجا کند.

نوفرستی متذکر شد: امروز پهباد آر کیو 170 که بسیار پیشرفته بود با نام «شاهد» در آسمان خراسان جنوبی هم پرواز می کند و با کاربری های متفاوت همچون بارورسازی ابرها فعالیت می کند.

راه درست پیشرفت از مسیر انقلابی گری می گذرد

وی با اشاره به اینکه چطور می شود که در بعضی عرصه های پیشرفته به اهداف خود رسیدیم اما در بعضی عرصه ها همچون ساخت قطعات خودرو بیان می شود که نمی توانیم، تبیین کرد: باید باور بیاوریم به اینکه راه درست در پیشرفت کشور، تنها از مسیر انقلابی گری می گذرد .

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تاکید کرد: اگر برخی سیاسیون غربگرا خودشان باور ندارند به انقلابی گری و می خواهند مردم را به این نتیجه برسانند که ذیل سازش می توان حرکت کرد، مشکلات همچنان باقی خواهد ماند .

نوفرستی با بیان اینکه در تاریخ اسلام هم می بینیم اگر پیغمبر صلح حدیبیه را می پذیرد در جهت دفع شر دشمنان بوده، گفت:این نگاه با نگاه اینکه مذاکرات و صلح را حلال مشکلات بدانیم متفاومت است.

وی خاطرنشان کرد: هیچگاه ندیدیم پیغمبر بگوید من مشکلات شما را با صلح حدیبیه حل کردم بلکه در مسیر مقاومت بوده است و امروز هم اگر رهبری مقاومت و نرمش قهرمانانه را مطرح می کردند و در مسیر دفع شر بوده است.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha