جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حضور دانش آموزان تهرانی در جامعه علمیه امیرالمومنین(ع) تهران

حوزه/ نمایشگاه «راه خورشید» با هدف به تصویر کشیدن فضای طلبگی، وظایف روحانیت، دستاوردهای گذشته و مسیر راه حوزه علمیه برای دانش آموزان، و ایجاد انس و ارتباط نزدیک میان آنها و حوزه، در مدرسه علمیه امیرالمومنین علیه السلام رشت آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در گیلان؛ نمایشگاه «راه خورشید» با موضوع معرفی حوزه های علمیه به دانش آموزان، در مدرسه علمیه امیرالمومنین علیه السلام رشت برگزار می شود.

مجید میری پور مسئول برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار «حوزه» گفت: «راه خورشید» می کوشد تا با به تصویر کشیدن فضای طلبگی، وظایف روحانیت، دستاوردهای گذشته و مسیر راه حوزه علمیه برای دانش آموزان، موجب ایجاد ارتباطی نزدیک میان آنها و حوزه شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای حضور گسترده دانش آموزان در این نمایشگاه، تصریح کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته با معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش بین ۱۵۰۰ الی ۲۰۰۰ دانش آموزان در مقاطع راهنمایی و دبیرستان از سراسر استان، در مدرسه علمیه امیرالمومنین علیه السلام حاضر و از نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

این فعال فرهنگی، هدف از برگزاری نمایشگاه را معرفی وظایف حوزه و روحانیت و ایجاد انس و رابطه نزدیک دانش آموزان با طلاب عنوان و اظهار کرد: این نمایشگاه در ۵ غرفه و با موضوعاتِ معرفی علمای شاخص و حوزه های علمیه، آشنایی با دروس حوزوی و زندگی طلبگی، عرضه محصولات فرهنگی و همچنین ارائه آموزش های قرآنی، مشاوره و پخش تصاویر و کلیپ های جذاب برای دانش آموزان طراحی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه با تلاش جمعی از طلاب و مبلغین حوزه علمیه رشت و حمایت مسئولین مدرسه علمیه امیرالمومنین علیه السلام و مدیریت حوزه علمیه استان و صورت می گیرد.

میری پور در پایان با اشاره به حضور حدود ۲۰ نفر از طلاب و مبلغین در جمع دانش آموزان اضافه کرد: طلاب و مبلغین ما در زمان حضور دانش آموزان در بین آنها حضو دارند و ضمن مصاحبت و برقراری ارتباط صمیمی، توضیحات و مشاوره های لازم را به آنها ارائه میدهند.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه امروز افتتاح و تا شانزدهم اسفند ماه در مدرسه علمیه امیرالمومنین علیه السلام دایر خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha