جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 483877
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
اخبار کوتاه

حوزه/ از اکران مستند «کفن مشکی» و توصیه امام جمعه پلدشت به جوانان جهت عملیاتی کردن گام دوم انقلاب تا برگزاری جشنواره مقاله نویسی در مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه از مهم‌ترین اخبار فرهنگی امروز استان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام وحید طالبی امروز درجلسه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: لازمه دستیابی به اهداف تبیین شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبر انقلاب هوشیاری جوانان است که سرعت در عمل را می‌طلبد.

وی ادامه داد: نقش جوانان در دست‌یابی به تمدن نوین انقلاب اسلامی بسیار مؤثر است و جوانان با ابتکار و حضور به موقع خود در صحنه‌ها می‌توانند رسیدن به افق گام دوم را تصریع کنند.

امام جمعه پلدشت افزود: شانه خالی نکردن از زیر بار امور، بهره‌گیری از تجربیات گذشته و بکارگیری آن در آینده، تقویت روحیه انقلابی و عمل جهادی از توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب به جوانان در بیانیه گام دوم می‌باشد.

اکران مستند «کفن مشکی»

" کفن مشکی" مستند زندگی شهید یوسف دارو پناه که در دهه شصت به دست کومله و ضد انقلاب‌ها به شهادت رسید، امروز برای طلاب، اساتید و کادر این مدرسه، بانوان فرهیخته آذربایجان‌غربی و تعدادی از دانش‌آموزان در مدرسه علمیه الزهرا(س) ارومیه نمایش داده شد.

جشنواره مقاله نویسی با موضوع گام دوم انقلاب

جشنواره مقاله‌نویسی با موضوع "مبانی قرآنی و روایی پیام مقام معظم رهبری با محوریت گام دوم" در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه برگزار می‌شود.

طلاب و روحانیون می‌توانند مقالات خود را به معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه تحویل دهند.


تشییع شهید گمنام

پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز یکشنبه 19 اسفند همزمان با روز شهادت امام هادی(ع) از جلوی مسجد جامع شهرستان شوط تشییع و در پارک آبشار این شهرستان به خاک سپرده خواهد شد

مراسم استقبال از این شهید سرافراز روز شنبه ساعت 8 صبح در فرودگاه ارومیه با حضور مسئولین استانی برگزار خواهد شد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha