جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ابراهیم العرادی

حوزه/ عرادی گفت: رژیم حاکم بحرین نوکر و مزدور بن زائد و بن سلمان است و در حالی دم از موفقیت تجربه خود در حقوق بشر می زند که هزاران نفر از انقلابیون بی گناه در زندان های سیاه به سر می‌برند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه»، ابراهیم العرادی مدیر دفتر سیاسی جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین، گفت: بحران های ملت بحرین نتیجه بحران در رژیم حاکم است و رژیم دیکتاتوری و غیر قانونی آل خلیفه بحران های اساسی را به کشور تحمیل کرده که از سال های پیش و حدود دو قرن پیش که این خاندان کشور بحرین را اشغال کردند، در این کشور متراکم شده است و همچنان نیز ادامه دارد.

عرادی گفت: بحران شدید اقتصادی و اوضاع حقوق بشری و سیاسی نابسامان در بحرین نتیجه اشغال کشور توسط آل خلیفه است و از سوی دیگر مسئولیت وجود فقر و وضعیت دردناک زندگی در کشور بر دوش حاکم دیکتاتور است.

وی خاطر نشان کرد: رژیم حاکم بحرین فاقد استقلال است و وابسته به رژیم های عربستان و امارات است و چنین حاکمی هرگز موفق نخواهد شد، زیرا نوکر و مزدور بن زائد و بن سلمان است و در حالی دم از موفقیت تجربه خود در حقوق بشر می زند که هزاران نفر از انقلابیون بی گناه در زندان های سیاه به سر می‌برند.

عضو ائتلاف گفت: ملت بحرین به زودی در راه تعیین سرنوشت سیاسی و حقوقی خود موفق خواهد شد و تا زمانی که مردم از حق کامل خود در تعیین سرنوشت خویش بهره مند نشوند، هیچ حقی از آنها استیفا نخواهد شد و این در حالی است که خاندان حاکم آل خلیفه در طول دو قرن حاکمیت خود تمام مبانی و پیمان های حقوق بشری را در بحرین ویران کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha