جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید موسی حسینی کاشانی

حوزه/ حضور و حمایت مردم در حمایت از نظام و انقلاب، مسئولیت مسئولین را سنگین تر می کند و به همین دلیل مسئولین باید طوری قدم بردارند و حرکت کنند تا از گره مشکلات مردم باز کنند.

سید موسی حسینی کاشانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» با اشاره به 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی و حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی گفت: مردم ایران اسلامی، روزهای سخت تر از این را دیده اند و در همه برای استقلال و آزادی در  کشور جان فشانی کردند و لحظه ای از آرمانهای انقلاب و امام راحل عقب نشینی نکردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: مردم نشان دادند سختی های اقتصادی و معیشتی زودگذر خواهد بود و آنچه ماندگار است و خواهد بود، نظام، استقلال و آزادی و امنیت است. این مسائل را با هیچ چیزی عوض نکردند.

وی بیان داشت: مردم همیشه وظائف خود در برابر نظام و انقلاب به خوبی عمل کردند و  همیشه حامی انقلاب و نظام بودند، ولی این دلیل نمی شود، مسئولین از زیر بار مسئولیتی که برعهده دارند شانه خالی کنند و تعهدشان را درست انجام ندهند.

حسینی کاشانی افزود: حضور و حمایت مردم در حمایت از نظام و انقلاب، مسئولیت مسئولین را سنگین تر می کند و به همین دلیل مسئولین باید طوری قدم بردارند و حرکت کنند تا از گره مشکلات مردم  باز کنند.

 وی بیان داشت: رسانه باید به دنبال افزایش امید در جامعه باشند و باهمه احوالات اما معتقدم کشور، نظام و مردم از این مشکلات اقتصادی عبور خواهند کرد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha