جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
گردهمایی سه روزه «جانثاران امام عصر(عج)» در اسلام آباد پاکستان برگزار خواهد شد

حوزه/ برای برگزاری انتخابات دبیر جدید مجلس وحدت مسلمین پاکستان برای سه سال آینده، گردهمایی سه روزه ای با عنوان «جان نثاران امام عصر(عج)» در ۲۹ تا ۳۱ مارس در اسلام آباد پاکستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام باقرعباس زیدی، حجت الاسلام صادق جعفری، حجت الاسلام علی انور و حجت الاسلام مبشر حسن از مسئولان مجلس وحدت مسلمین پاکستان شاخه کراچی در یک کنفرانس خبری اعلام کردند: مجلس وحدت مسلمین از ابتدای تأسیس تاکنون همیشه در کشور پاسدار قانون و ارزشهای جمهوری بوده است و در برابر عناصر معاند کشور ، تکفیریت ، تروریسم و بی قانونی، صدای اعتراض بلند کرده و برای حل مسایل اصلی مردم تلاشهای زیادی کرده است.

گردهمایی سه روزه مجلس وحدت مسلمین به عنوان " گردهمایی جان نثاران امام عصر(عج)" در روزهای 29، 30، و 31 مارس در اسلام اباد برگزار می شود.

مسئولین و کارکنان این حزب از سراسر کشور با استفاده از حق رائ خود دبیرکل جدید این حزب را انتخاب خواهند کرد.

معرفی دبیرکل جدید و اولین سخنرانی وی و برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی با حضور رهبران مذهبی مسالک مختلف، شخصیت های سیاسی، فرهنگی و اندیشمندان از برنامه های این همایش است.

رهبران مجلس وحدت مسلمین اعلام کردند که کشتار شیعیان در شهرهای کراچی، کویته، دیره اسماعیل خان، راولپندی و دیگرشهرها  هنوز ادامه داردند و در دو هفته گذشته وجاهت عباس در کراچی، قیصرعباس شاه،دلاور علی و غلام قاسم در دیره اسماعیل خان، ثاقب بنگش در راولپندی اصف حسین در کوهات و سید حسین شاه در کویته به دست تکفیری های تروریست به شهادت رسیده اند. وقوع این حوادث تروریستی در روز روشن سوال برانگیز است. با وجود این حوادث پی درپی نیروها و نهاد های امنیتی نتواستنه اند عاملان این کشتار را دستگیر کنند و ما شروع موج جدید کشتار شیعیان را به شدت محکوم می کنیم و از دولت می خواهیم که امنیت مراکز مذهبی، علما و شخصیت های شیعه را تأمین کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha