جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
روابط عمومی حوزه علمیه خواهران گلستان

حوزه/مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران گلستان گفت: بسیاری از مسئولین و مبلغان مدارس علمیه خواهران استان فارغ از نوع مسئولیت و یا گزارش فعالیت، در قالب گروه های جهادی و مردمی به کمک مردم سیل زده استان شتافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم قربانی نژاد اعلام کرد: در واپسین روزهای وقوع سیل در گلستان تعداد زیادی از موسسین، مسئولین، کارکنان و مبلغان مدارس علمیه خواهران در قالب گروه های مردمی و جهادی به مردم مناطق سیلزده کمک کردند.

وی افزود: مدیران و معاونان مدارس علمیه استان فارغ از نوع مسئولیت و یا گزارش فعالیت؛ جهت کمک به هم استانی های خود، در قالب گروه های مردمی در مدارس علمیه خود به پخت غذا پرداخته و به سیلزدگان کمک رساندند؛ همچنین طلاب و دانش آموختگان در شهرها، روستاها و مساجد محل، فعالیت های مختلفی در قالب بازدید و انجام امور مشاوره ای، کار با کودکان، پخت و توزیع غذا و پک های حمایتی و ... پرداخته اند.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران گلستان با بیان این که مدیر و معاون فرهنگی استان با حضور در برخی جلسات شورای نهادهای حوزوی و سایر نهادها و پیگیری های متعدد، تلاش هایی برای کمک به سیل زدگان انجام داده اند، اضافه کرد: مدیر و تعدادی از همکاران مدیریت استان ضمن بازدید از مناطق سیلزده و ابراز همدردی با مردم برخی مناطق و توزیع پک های حمایتی، در جریان مشکلات و نیازمندی های آنان برای اقدامات بعدی قرار گرفتند.   

قربانی نژاد خاطرنشان کرد: خبرهای تکمیلیِ فعالیت های مسئولین و طلاب مدارس علمیه خواهران استان در کمک رسانی به مردم سیلزده در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha