جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بهرامی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با درخواست از اساتید برای مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: در این بیانیه حداقل ۳ بند به طور جدی مربوط به حوزه‌های علمیه می باشد. در بیانیه گام دوم انقلاب، پژوهش، اخلاق و سبک زندگی دقیقاً مربوط به حوزه های علمیه است و ما باید سردمدار آن باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام غلامرضا بهرامی در اولین نشست سال 98 در جمع معاونین و کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با بیان اینکه اگر زندگی ما رنگ خدایی نگرفته باشد و بر محور خدا حرکت نکنیم، از مسلمات است که نمی توان دیگران را به چنین مسیری دعوت کنیم اظهار داشت: وظیفه سنگینی را به عهده گرفته ایم و باید با تلاش جدی و مضاعف آن را ادا کنیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان ابزار داشت: در این مسیر باید بسیار مراقب و اهل مراقبه و اهل موعظه پذیری باشیم و با توسل به اهل بیت علیهم السلام باید در این مسیر بالنده گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه امور مادی دیر یا زود  درست می شود و رزق را خداوند متعال می‌رساند، گفت: آن چیزی که نیاز به توجه و توسل دارد زاویه های معنوی است.

حجت الاسلام بهرامی ادامه داد: اگر دنبال خودمحوری باشیم و یا رذایل اخلاقی همچون تکبر، حسادت و عجب داشته باشیم، خطرناک است و مانع حرکت سازنده ما خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان افزود:  در حوزه علمیه هم آنقدر که باید از زاویه آموزشی و تربیتی در ذهنمان برجسته باشد، زاویه حقوق، ساخت و ساز و مادیات نباید برجسته باشد، چراکه قرار است دانش آموختگان با اخلاق اهل بیت (علیه السلام) تربیت شوند.

وی با درخواست از اساتید برای مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: در این بیانیه حداقل ۳ بند به طور جدی مربوط به حوزه‌های علمیه می باشد، در بیانیه گام دوم انقلاب، پژوهش، اخلاق و سبک زندگی دقیقاً مربوط به حوزه های علمیه است و ما باید سردمدار آن باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان با انتقاد از زیاد بودن تعطیلات در کشور گفت: باید از فرصت هایی که به سرعت در حال گذر است، استفاده کرد.

وی با بیان اینکه از هر طرح نو و کارشناسی شده، حمایت می کنیم اضافه کرد: ظرفیت استان اصفهان ظرفیت بالایی است و می تواند برای کشور الگو باشد و اکنون شرایط حوزه علمیه نسبت گذشته بسیار بهتر شده است و نیاز به تلاش و کار بااخلاص است.

حجت الاسلام بهرامی تاکید کرد: امیدواریم امسال، سال اتفاقات نرم‌افزاری در حوزه علمیه باشد و نباید به کارهای روتین و تکراری روزمره دلخوش باشیم بلکه باید اتفاق جدیدی رقم بزنیم تا احساسی به طلبه‌ها دست بدهد که می توانند، بدرخشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان گفت: باید امسال را سال تلاش مضاعف و کار جهادی قرار دهیم تا این قشر عظیم طلبه ها و فارغ التحصیلان حوزه های علمیه که در اختیار هستند منافع معنوی و علمی آنان در سطح جامعه به ثمر بنشیند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha