پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
امام جمعه محمود آباد

حوزه/ امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که آمریکایی ها به هر نحوی می خواهند ملت ایران را تحت فشار قرار دهند، بیان داشت: اقدام روز گذشته رییس جمهور آمریکا نیز یک شوی تبلیغاتی برای سرپوش گذاشتن بر شکست های متعدد آنها در منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد، عصر امروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان با تبریک فرا رسیدن ایام با فضیلت ماه شعبان و همچنین میلاد با سعادت امام حسین(ع) گفت: خداوند متعال در این ماه با فضلت که ماه شادی اهل بیت(ع) نام گرفته درهای رحمت خود را به سوی بندگان خود می گشاید و این رفرصت مغتنمی برای اصلاح درون و کسب معرفت الهی است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با تبریک میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، افزود: پاسداران حریم ولایت همواره مدافع حقیقی اسلام و انقلاب در صحنه های مختلف بودند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که دشمنان همواره از نقش سپاه در جامعه اسلامی هراسان و عصبانی بوده اند، گفت: اقدام روز گذشته رییس جمهور آمریکا، تنها گوشه ای از عصبانیت این کشور حامی تروریسم از جایگاه و اقتدار سپاه است.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که دشمن هیچ گاه نمی تواند با این گونه اقدامات جنون آمیز خود از عظمت و اقتدار نیروی مردمی و انقلابی سپاه بکاهد، بیان داشت: سپاه مجموعه ای برخواسته از متن مردم است و آحاد ملت ایران خود یک سپاهی هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها نمی توانند با قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی از عظمت و قدرت آن بکاهند، گفت: سپاه از این پس قدرتمند تر هر زمان دیگری در صحنه دفاع از انقلاب و مقابله با دشمنان حضور خواهد داشت.

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید اشاره کرد و افزود: مسئولان باید همه توان خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جدید به کار گیرند.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که دشمن در سال گذشته همه توان خود را به کار گرفت تا زمینه یک آشوب داخلی را در کشورمان فراهم کند، گفت: اما با هوشیاری و بصیرت مردم توطئه دشمنان در حوزه اقتصادی شکست خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها به هر نحوی می خواهند ملت ایران را تحت فشار قرار دهند، بیان داشت: اقدام روز گذشته رییس جمهور آمریکا نیز یک شوی تبلیغاتی برای سرپوش گذاشتن بر شکست های متعدد آنها در منطقه است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که آمریکایی ها نمی توانند با چنین اقدامات خصمانه ای افکار عمومی جهان را نسبت به جنایت های خود در منطقه منحرف کنند، افزود: امروز همه دنیا می دانند که آمریکا مهم ترین و اصلی ترین حامی گروه های تروریستی در جهان است.

وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر ملتی مقتدر و با بصیرت همانند گذشته در مسیر انقلاب حرکت خواهد کرد، گفت: تلاش های مذبوحانه آمریکایی ها نمی تواند مانع از اثرگذاری ایران اسلامی در عرصه ها و صحنه های مختلف شود. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha