جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام لونی

حوزه/ اقدام ترامپ باعث شد کسانی که در داخل کشور زاویه فکری با سپاه داشتند در این مسئله از سپاه حمایت کردند. این مسئله و اتفاق نه تنها باعث تضعیف سپاه نشد، بلکه باعث قدرتمند تر شدن سپاه پاسداران شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علی لونی الیگودرزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست ها گفت: از صدر اسلام تا کنون شاهد همه نوع هجمه ها علیه نیروهای اسلامی بوده ایم. این هجمه باعث قدرتمند تر شدن نیروهای اسلام شده است.

عضو هئیت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه افزود:این تصمیم درزمانی گرفته شده که  مردم شاهد خدمت رسانی سپاه در مناطق مختلف کشور می باشند. با تمام وجود در مسئله سیل وارد شده و مشغول خدمت رسانی است.

این استاد حوزه ادامه داد: از طرفی کسانی که در داخل کشور زاویه  فکری با سپاه داشتند در  این مسئله از سپاه حمایت کردند. این مسئله و اتفاق نه تنها باعث تضعیف سپاه نشد؛ بلکه باعث قدرتمند تر شدن سپاه پاسداران شده است.

حجت الاسلام والمسلمین لونی الیگودرزی گفت: باید از ترامپ قدردانی کرد که به موقع این کار احمقانه را انجام داد و موجب تقویت و حمایت سپاه در داخل کشور شد.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha