پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
آزمون ورودی مدارس و مراکز فقهی

حجت الاسلام نعمتی صبح امروز در جمع خبرنگاران از تمدید مهلت پذیرش ثبت نام داوطلبان در آزمون ورودی حوزه علمیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام مهدی نعمتی صبح امروز در جمع خبرنگاران از تمدید مهلت پذیرش ثبت نام داوطلبان در آزمون ورودی حوزه علمیه خبر داد و اظهار داشت: ثبت نام پذیرش حوزه علمیه تا پایان روز 25 فروردین ماه تمدید شد و داوطلبان می توانند جهت ثبت نام به مراجعه به سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه کشور نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به زمان برگزاری آزمون سراسری حوزه علمیه گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور روز 30 فروردین ماه سال جاری در دو حوزه امتحانی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر و امام علی بن ابیطالب(ع) کنگان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ناظر مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور برای نظارت بر آزمون به استان سفر خواهد کرد افزود: داوطلبان برای شرکت در آزمون می بایست برگه ثبت نامه اینترنتی و اصل مدرک شناسایی خود را با خود به همراه داشته باشند.

حجت الاسلام نعمتی تعداد مدارس علمیه استان را هشت مدرسه عنوان کرد و ابراز داشت: دو مدرسه علمیه سفیران هدایت خورموج و سفیران هدایت برازجان مدارس علمیه کوتاه مدت استان هستند و تعداد شش مدرسه دیگر در شهرستان های بوشهر، دشتستان، دشتی، گناوه، دیر و کنگان به صورت بلند مدت مشغول به فعالیت می باشند.

 

   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha