جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عارف حسین واحدی  دبیرکل شورای علمای شیعه پاکستان

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین عارف حسین واحدی ضمن محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست ها گفت: این اقدام از نظر حقوقی غیر قانونی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عارف حسین واحدی دبیر شورای علمای شیعه پاکستان ضمن محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست ها گفت: همیشه سیاست های آمریکا در قبال سپاه پاسداران شکست خورده است و این اقدام نیز از نظر حقوقی غیر قانونی است، زیرا هیچ کشوری حق ندارد، نیروی نظامی کشور دیگری را تروریست اعلام کند.

وی افزود: تروریست خود آمریکا است و آمریکا برای امنیت دنیا خطر بزرگی است و کشورهای اسلامی باید بدانند سیاست های آمریکا و اسرائیل در مورد امت مسلمان یک سیاست خطرناک است.

وی در ادامه اظهار داشت: ایران مشکلات کنونی خود را حل خواهد کرد و دنیا می داند که آمریکا تروریست واقعی است که در سوریه، یمن، افغانستان و مناطق دیگر مداخله کرده و امنیت و آرامش آن کشورها را برهم زده است .

وی افزود: انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی و به رسمیت شناختن غیر قانونی بلندی های جولان به عنوان بخشی از رژیم صهیونیستی بزرگترین مظاهر تروریست بودن آمریکا است و این را امت اسلامی هرگز قبول نخواهند کرد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha