جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار رئیس مرکز خدمات حوزه با استاندار خوزستان

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با حضور در شهر اهواز، با استاندار خوزستان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور و جمعی از مسئولان این مرکز با  شریعتی استاندار خوزستان دیدار و گفتگو کردند.

رئیس مرکز خدمات حوزه ضمن قدردانی از فعالیت‌های جهادی استاندار و مسئولان استان خوزستان در سیل این استان گفت: فعالیت‌های جهادی شما در این شرایط فراتر از یک کار اداری، بلکه یک کار خدایی و جهادی است؛ ممکن است برخی از رفتارها، انتظارات و توقعات شما را خسته کند ولی مطمئن باشید که زحمات شما را خدا می‌بیند و خداوند وعده داده است که جبران می‌کند.

وی گفت: اینکه انسان در مسئولیتی قرار بگیرد که بتواند گرفتاری‌های مردم را رفع کند عنایت خداوند است و شما باید قدر این مسئولیت را بدانید.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی بیان کرد: حضرت ابی‌عبدالله(ع) در روایتی فرموده‌اند اینکه گرفتاری‌های مردم به دست شما حل می‌شود نعمت الهی است.

وی افزود: حضور میدانی و جهادی مردم و روحانیت و دیگر اقشار جامعه در کنار یکدیگر برای کمک به سیل زدگان یک سرمایه بزرگ اجتماعی است.

شریعتی، استاندار نیز خوزستان در این دیدار گزارشی از وضعیت مناطق سیل‌زده ارائه کرد و گفت: در سطح شهر اهواز به یک سطح پایداری رسیده‌ایم ولی مقداری در شادگان و کارون نگرانی‌هایی داریم.

وی بیان کرد: به دلیل خشک‌سالی‌های گذشته، نی‌ها در تالاب شادگان رشد کرده‌اند و در حال اقدام برای کوبیدن این نی‌ها هستیم تا مسیر حرکت آب سریع‌تر باشد.

 شریعتی ابراز داشت: امسال جریان آب در تمامی حوضه‌ها زیاد بود و همه حوضه‌های آبریز ما سیلابی بودند؛ آن‌قدر حجم خروجی آب دز و کرخه زیاد بود که این دو رود در مناطقی به هم پیوستند.

وی با بیان اینکه در شهر اهواز 21 کیلومتر سیل بند با ارتفاع 2 تا 3 متر ایجاد شد، افزود: در استان خوزستان همه به‌صورت جهادی پای کار بودند و شبانه‌روز زحمت می‌کشیدند و تمام امکانات را بسیج کرده ایم.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha