جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ امام جمعه شیراز گفت: تاکید بر کار علمی باید بیشتر شود، هر چقدر بتوانیم توان علمی و مراکز تکنولوژی را ارتقا دهیم، جایگاه مناسبی را خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، صبح امروز در دیدار با اعضای فرماندهان ارتش استان که در سالن جلسات نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت نیمه شعبان، اظهار داشت: متقارن بودن بزرگداشت روز ارتش با ایام میلاد امام زمان(عج) بسیار مبارک است؛ این افتخار برای هر فردی که در نیروهای مسلح خدمت می کند وجود دارد که سرباز امام زمان(عج) است.

وی با بیان اینکه در مکتب شیعه شهادت بهترین نوع مرگ است، افزود: مرگ را به ناچار باید ملاقات کنیم، اما بهترین شکل آن شهادت است؛ امیرالمومنین(ع) می فرماید به خدا قسم، اگر هزار ضربت در میدان جنگ بخورم برایم از مردن در بستر بهتر است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس به نقش و جایگاه نیروهای نظامی و ارتشی در منطقه فارس اشاره و تصریح کرد: تاکید بر کار علمی باید بیشتر شود، هر چقدر بتوانیم توان علمی و مراکز تکنولوژی را ارتقا دهیم، جایگاه مناسبی را خواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام ارتقاع معنویت و اخلاق را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: تاکید مقام معظم رهبری بر این است که شجاعت و صداقت را ارتقا دهیم، امیدواریم بتوانیم در این راستا گامی برداریم و خدمتی انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha