جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با تاکید بر اینکه باید فرصت دانشگاه را برای تبلیغ دین جدی گرفت، گفت: زمانی‌که فرصت دانشگاه با مطالبات رهبری پیوند می‌خورد، می‌توان کار اثرگذار انجام داد، البته نگاه ما به رهبری باید از منظر یک ولی خدا و جانشین امام زمان(عج) باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، به نقل  از دفتر امام جمعه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر امروز  در دیدار با مسئولین دفاتر نهاد دانشگاه های استان قزوین گفت:  نهاد رهبری  در دانشگاه ها فرصت بی بدیلی است که به برکت انقلاب ایجاد شد تا با جوانان و اندیشمندان و فرهیختگان ارتباط بگیریم.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ابراز کرد: امروز شاهدیم که سلایق و افکار و اندیشه‌های مختلفی به جوانان تزریق شده که این موضوع حوزه فعالیت ما را سنگین می‌کند، زیرا فضای شبهه پراکنی افزایش یافته و باید از این فرصت برای تبلیغ دین استفاده کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: نگاه ما این است که دانشگاه هم می‌تواند دشمنِ دشمن و هم دوستِ دوست باشد، این موضوع بستگی به نوع استفاده از ظرفیت دانشگاه دارد. گاهی ما در دانشگاه شاغل هستیم که این نوع عملکرد نمی‌تواند کمک حال باشد، بلکه زمانی که با نگاه رسالت طلبگی وارد میدان شویم می‌توانیم اثرگذار باشیم.

 حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با تاکید بر اینکه باید فرصت دانشگاه را برای تبلیغ دین جدی گرفت، ابراز کرد: زمانی‌که فرصت دانشگاه با مطالبات رهبری پیوند می‌خورد، می‌توان کار اثرگذار انجام داد، البته نگاه ما به رهبری باید از منظر یک ولی خدا و جانشین امام زمان(عج) باشد.

امام جمعه قزوین ابراز کرد: امروز باید به این باور برسیم که منویات امام زمان(عج) درحال اجرا توسط رهبر معظم انقلاب است. مطالبات رهبری در حوزه‌های مختلف دانشجویی و اساتید و دانشگاه‌ها و نهاد رهبری فراوان است بنابراین باید این موارد به صورت منسجم پیگیری و اجرا شود.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: اگر نهاد رهبری بتواند حتی پنج مطالبه حضرت آقا از دانشگاه‌ها را اجرایی کند و این گزارش کار را به رهبر معظم انقلاب داشته باشد، می‌توان به آینده امیدوار بود و نباید عملکرد ما به گونه‌ای باشد که رنگ بی وفایی نسبت به مطالبات معظم له به خود بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اظهار کرد: خوشبختانه مدیریت کلان و کشوری نهاد که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی صورت می‌گیرد، بسیار ارزشمند و انقلابی است، این موضوع حرکت در مسیر مطالبات حضرت آقا را برای نهادهای رهبری در استان‌ها را هموار می‌کند.

 وی عنوان کرد: فضای هم‌افزایی بین نیروهای انقلابی در استان قزوین باید تقویت شود و نهادهای مختلف در استان به خوبی کمک کار و یاریگر یکدیگر باشند، باید این فضا تغییر کند و هم‌افزایی بین نیروهای انقلاب و نهادهای رهبری افزایش یابد.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha