جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ظهیری

حوزه/ خانم ظهیری با بیان این که هدف از ورود به حوزه تفقه در دین و تبلیغ معارف دینی است، گفت: طلاب خواهر امروز رسالت فاطمی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، خانم معصومه ظهیری، امروز در اردوی «طلیعه حضور» طلاب حوزه علمیه خواهر آذربایجان‌غربی اظهار داشت: ماه رمضان ماه میهمانی خدای متعال است، برای یک میهمانی باید با آمادگی کامل و با رعایت نهایت ادب وارد شد و میزبان که خدای متعال باشد دوست دارد خواسته میهمان را اجابت کند.

وی ادامه داد: هدف از ورود به حوزه، تفقه در دین و تبلیغ دین الهی است و طلاب خواهر امروز رسالت فاطمی دارند و اولین بانویی که در راه تبلیغ دین زحمات زیادی کشده و مورد بی‌مهری قرار گرفته یادگار رسول‌ خدا (ص) حضرت زهرا (س) است و طلاب خواهر قدم جای پای حضرت زهرا (س) گذاشته‌اند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران کشور اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم برای خدای متعال بندگی کنیم و داشتن نظم و انگیزه از لوازم بندگی است و درس خواندن، عبادت، تبلیغ و کار فرهنگی باید همراه با انگیزه و انرژی باشد.

وی افزود: طلبه باید خود خودنگه‌داری و تقوا داشته باشد؛ خودنگه‌داری در مقابل سختی‌ها و ملامت‌ها مهم‌ترین بخش تقوا است؛ طلبه باید با خواندن کتاب علمیت خود را بالا ببرد و با الگو گرفتن از علمای تاثیرگذار ارتباط خود با مردم را تقویت کند.

ظهیری تاکید کرد: انگیزه داشتن در ذکر خدا و کار برای خدا از لوازم تبلیغ است و باید در مقابل جسارت‌های دیگران مثل حضرت زینب (س) صبور بود و هنر این است که به دیگران راه را نشان دهیم و صرف بازگو کردن منکرات و مشکلات کافی نیست، پیامبر(ص) در راه تبلیغ دین به قدری سختی‌ها را تحمل کرد که خدای متعال آیه نازل کرد و به پیامبر دلداری داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha