جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اروجی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گردهمایی مفسّران قرآن کریم با اشاره به اهمیت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب گفت: با تاکید حجت‌الاسلام والمسلمین قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، این سازمان عملیات تبلیغی رمضان را با محوریت تبیین گام دوم انقلاب آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،از اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله اروجی، پیش از ظهر  امروز در گردهمایی مفسّران قرآن کریم که در آستانه ماه مبارک رمضان و با موضوع اهمیت گام دوم انقلاب در اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: با همه مباحثی که در حوزه مسائل اجتماعی و تهدیدها و مشکلات و فرصتهایی که جامعه ما با آنها روبرو است، ناخدای بصیر انقلاب با هوشمندی و نگاه جامع الاطراف به رصد مسائل کشور پرداخته و بیانیه گام دوم را صادر نمودند.

وی بیان کرد: تحلیل بیانیه وظیفه نخبگان، تبیین وظیفه اقشار تاثیرگذار، تبلیغ وظیفه عموم مردم، و با نظارت و مطالبه‌گری عمومی این بیانیه عملیاتی خواهد شد.

حجت الاسلام اروجی با بیان اینکه روح بیانیه گام دوم تقویت اراده‌ی تمدن‌ساز است و جامعه مبلغین باید نسبت به تبیین و تبلیغ این بیانیه مهم و ارزشمند، عنایت ویژه داشته باشند، افزود: با تاکید حجت‌الاسلام والمسلمین قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، این سازمان عملیات تبلیغی رمضان را با محوریت تبیین گام دوم انقلاب آغاز می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان نیز در ساحت تحلیل و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده و طی هفته آتی کارگاه های تخصصی و گفتمانی ویژه گروه های هدف برگزار خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha