جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه بهشهر

حوزه/ حجت الاسلام جباری با تأکید بر این که رونق تولید نباید تنها در حد شعار باقی بماند و باید در عمل نیز از سوی مسئولان پیگیری شود، گفت: امروز کشور برای برون از رفت از مشکلات اقتصادی به حمایت از تولیدات داخلی نیازمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر امروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان با گرامیداشت روز کارگر، کارگران را قشری زحمت کش و موتور محرکه اقتصاد و تولید کشور معرفی کرد.

امام جمعه بهشهر با بیان این که کارگران محور اصلی اقتصاد مقاومتی و ستون اصلی رونق تولید در کشور هستند، افزود: حمایت از این قشر زحمکش آثار و برکات بسیار ارزشمندی را برای جامعه در پی خواهد داشت.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید، جایگاه کارگران را بیش از پیش مشخص کرده است، گفت: حمایت مسؤولان از این قشر تلاشگر موجب تقویت و رونق تولید داخل خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حمایت از تولید داخل موجب رشد و تقویت بنیه اقتصادی کشور خواهد شد، ادامه داد: در شرایطی که دشمن همه توان خود را برای فشار اقتصادی علیه ملت ایران به کار گرفته حمایت از تولید داخلی بهترین راه خنثی کردن تحریم های دشمنان است.

وی با تأکید بر این که رونق تولید نباید تنها در حد شعار باقی بماند و باید در عمل نیز از سوی مسئولان پیگیری شود، افزود: امروز کشور برای برون از رفت از مشکلات اقتصادی به حمایت از تولیدات داخلی نیازمند است.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که نامگذاری امسال مقام معظم رهبری با توجه به شرایط کشور و همچنین فشارهای اقتصادی دشمنان صورت گرفته است، بیان داشت: به طور حتم حمایت از تولید داخلی لبیک به مقام معظم رهبری است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که به جای دل بستن به حمایت های بیرونی باید از توانمندی های داخلی استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: در هر عرصه ای به توانمندی های بومی تکیه کردیم به پیشرفت های ارزشمندی دست یافتیم.

امام جمعه بهشهر همچنین با اشاره به این که اروپا و آمریکا ثابت کردند که تنها به دنبال منافع نامشروع خود در برابر ملت ایران هستند، گفت: برجام نشان داد که نمی توان به هیچ یک از این کشورها اعتماد کرد.

حجت الاسلام جباری با بیان این که متأسفانه هنوز هم برخی ها در این کشور نمی خواهند بپذیرند که آمریکایی ها دروغگو و فریبکار هستند، افزود: دولتمردان آمریکایی در جریان برجام ثابت کردند که به هیچ یک از قوائد و قوانین بین المللی پایبند نبوده و تنها منافع نامشروع خود را دنبال می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که امروز یکی از بهترین راه های خنثی کردن توطئه اقتصادی آمریکایی ها اجرای راهبرد اقتصاد غیر نفتی در کشور است، گفت: باید از ظرفیت کشورهای همسایه در صادرات کالاهای غیرنفتی به منظور بی اثرکردن تحریم های نفتی آمریکا استفاده کنیم.

وی با تأکید بر این که دولت باید از نگاه به بیرون از مرزها بکاهد و همه توان و نگاه خود را متمرکز داخل کند، افزود: امروز ظرفیت های عظیمی در داخل کشور وجود دارد که در صورت شناسایی و بهره برداری می توان از بسیاری مشکلات کاست.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha