جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه بسیج سازندگی باید با همراهی و همکاری دیگر نهادها به زمینه رونق و تولید کمک کنند، گفت: باید در زمینه فرهنگی، فضا سازی و تشویقی، ستادی تشکیل شود تا رونق و تولید را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام ظهر امروز در مراسم تجلیل از دست اندرکاران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان فارس که در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه در دهه فجر زمينه اي براي هم فكري در سطح استان ايجاد شد، اظهار داشت: اين امر به معنای این است که كارهاي شما در زمينه جامعه پردازي كه مقام معظم رهبري فرمودند در بيانيه گام دوم در صدد شكل گرفتن است.

وی با بیان اینکه باید از تولیدات داخلی حمایت شود، افزود: اگر رونق توليد مي خواهيد قطعا جاهايي كه مصرف كننده هستند بايد از جنس داخلی بخرند تا توليد كننده هم بداند كه جنسش خريدار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس به حوادث اخیر سیل در کشور اشاره و تصریح کرد: براي حمايت از سيل زدگان هم ديديم كه ستاد اجرايي فرمان امام(ره) نیز گفت كه جنس ايراني مي خريم، حدود 15 هزار بسته لوازم خانگي ايراني وقتي بخواهد خريده شود حركتي در كارخانه ها افتاده مي شود که این امر نیز  نیاز به برنامه ريزي منسجم و خوبي دارد.

وی با اشاره به اینکه باید فعالیت های رونق و تولید را کلید بزنیم و آغاز کنیم، عنوان کرد: نخستین برنامه در سال جدید را برای سرکشی از مراکز تولیدی شهرک های صنعتی گذاشته بودیم که متاسفانه با حادثه سیل برخوردیم، اما اکنون بعد از گذشت حوادثه سیل دستگاه ها وظایف خود را انجام داده اند و اگر کاری مانده است نیز باید انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام با تاکید بر اینکه بسیج سازندگی باید با همراهی و همکاری دیگر نهادها به زمینه رونق و تولید کمک کنند، خاطرنشان کرد: باید در زمینه فرهنگی، فضا سازی و تشویقی ستادی تشکیل شود تا رونق و تولید را داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha