جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بازدید آیت الله اعرافی از مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) شهرستان شادگان

حوزه/ حجت‌الاسلام فرامرزی، گفت: مدیریت و طلاب مدرسه علمیه امام کاظم (ع) با تمام توان و امکانات پیگیر حل مشکلات مردم سیل‌زده هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام فرامرزی، در جریان بازدید آیت الله اعرافی، از مناطق سیل‌زده خوزستان و همچنین حضور در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) شادگان، از حضور گسترده طلاب جهادی شادگان در عرصه یاری به سیل‌زدگان خبر داد و اظهارداشت: با عنایت به دستور مدیر حوزه‌های علمیه کشور و ضرورت حضور طلاب در مناطق سیل‌زده، کلیه دروس تعطیل و این مدرسه علمیه عملاً به ستاد بحرانی برای مدیریت نیروهای جهادی و پشتیبانی از مناطق سیل‌زده تبدیل شد؛ به گونه‌ای که علاوه بر طلاب این مدرسه، طلاب سایر شهرستان‌های خوزستان و نیروهای جهادی مشهد و تبریز در این مدرسه ساکن و سازمان‌دهی شدند.

مدیر مدرسه علمیه امام کاظم(ع)، ضمن ارائه گزارش کاملی از مناطق سیل‌زده حاشیه شادگان، گفت: روستاهای تابع شادگان را بر اساس میزان تأثر از سیل به وضعیت‌های قرمز، زرد و سفید تقسیم کرده و با شناسایی نیازهای روزانه و مشکلات هر روستا، نسبت به رفع آن اقدام نمودیم.

وی همچنین با استفاده از نقشه موجود در دفتر مدیریت حوزه که به‌نوعی تبدیل به مرکز مدیریت بحران شادگان شده بود، مدیر حوزه‌های علمیه کشور را در جریان آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده تالاب شادگان قرار داد.

حجت‌الاسلام فرامرزی از پایان مراحل ساخت کتابخانه مدرسه مشتمل بر مخزن، واحد رایانه و سالن مطالعه خبر داد که آیت الله اعرافی ضمن بازدید از ساختمان کتابخانه، نسبت به تجهیز و اهداء کتب مورد نیاز به این مدرسه، قول مساعد داد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha