جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سیل زده

حوزه/ جمعی از طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اصفهانبرای کمک به مردم، در مناطق سیل زده حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، میلاد شادفر مسئول گروه  طلاب اعزامی مدرسه علمیه ولی عصر(عج) به مناطق سیل زدهT اظهار کرد: طلاب و روحانیون مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اصفهان همراه و همگام با سیل عظیم خدمت مردم به  مناطق سیل زده به این نقاط آسیب دیده اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بدون شک حضور روحانیون در کنار مردم در هنگام سختی و مشکلات از رسالت ها و وظایف ذاتی روحانیت است، گفت: اشتیاق طلاب جوان برای حضور در مناطق سیل زده و انجام هرگونه خدمت اعم از فرهنگی و تبلیغی، عمرانی و تمیز کردن منازل مردم آسیب دیده و ساخت سیل بند بی بدیل بود.

شادفر عنوان کرد: جمعی از طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) همزمان با میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) جهت التیام به شهرستان پل دختر، روستای چم مهر  اعزام شدند. در این اقدام جهادی علاوه بر پاک کردن منازل مردم از گل و لای، توزیع بسته های فرهنگی ویژه کودک و نوجوان همچنین توزیع آش نذری بالغ بر 1000 نفر، انجام گرفت.

مسئول گروه جهادی طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج در پایان ابراز کرد: این اطمینان را به مردم مناطق سیل زده خواهیم داد که تا رسیدن کامل به آرامش و ساماندهی منازل آنها، طلاب و روحانیون در کنار آنها خواهند ایستاد چرا که در قامت حوزوی، این ایستادگی و حضور در صحنه برای انجام خدمت را  یک افتخار تلقی می کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha