پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
طباطبایی

حوزه/ آیت الله طباطبایی نژاد گفت: باید در خصوص بهره بانکی با قاطعیت وارد میدان شد و اگر قاطعانه در هر حوزه ای پیش نرویم کار پیش نمی رود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، صبح امروز در همایش تبیین گام دوم انقلاب اسلامی ویژه ائمه جمعه و جماعات، مبلغین  و طلاب که در مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام اصفهان برگزار شد، بیان کرد: باید در خصوص آنچه مورد تاکید مقام معظم رهبری است با قاطعیت وارد میدان شد؛ در حال حاضر اقدام موثری در برخورد با بهره های بانکی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: هر چند که در ایران از لحاظ دینی در سطح دنیا دارای گستره اطلاعاتی فراوانی هستیم اما در هیچ جای دنیا شاهد چنین بهره های بانکی بالایی نیستیم.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: از سوی دیگر شاهد این هستیم که یک نوع اصرار بر تعدد شعب بانک ها است و واقعا جای تعجب دارد که چرا در این خصوص تا این حد اصرار می شود و از سوی دولت هم اقدامی صورت نمی گیرد.

وی تصریح کرد: این وظیفه دولت است که اقدامی به نفع مردم و ملت انجام دهد و این یک انتظار از جانب مردم است، البته متاسفانه تا کنون در این خصوص اقدامی قابل توجهی رخ نداده است.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت بی حجابی، بیان داشت: این امر نیازمند برخوردهای قاطع و مستمر است و نمی توان کار را رها کرد؛ در این حوزه نیازمند یک دستورالعمل و برخورد قاطع از جانب دستگاه های متولی هستیم.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در همه جای دنیا هر کسی بر خلاف قانون اقدامی انجام دهد، جریمه خواهد شد و در ایران نیز باید قانون را ملاک عمل قرار داد و در مقابله با بی قانونی ها بر اساس آن برخورد کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha