جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فرجی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: مبنای تفکر شهید مطهری در آموزش و پرورش مورد توجه باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین منصور فرجی، به مناسبت هفته معلم در جمع معلمان بسیجی کاشان در سالن شهدای بسیج این شهرستان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که زیربنای تفکر انقلاب اسلامی تفکرات شهید مطهری است، گفت: مبنای تفکر شهید مطهری می‌تواند حرکت انقلاب را تضمین و به سرانجام برساند.

وی، با تأکید بر آمادگی و برنامه‌ریزی بیشتر معلمان در تبیین و آشنایی تفکرات شهید مطهری برای دانش آموزان و نسل جوان در عرصه‌های مختلف تربیتی و فرهنگی گفت: با توجه به اینکه جامعه و خانواده برای رسیدن به سعادت تشنه تفکرات شهید مطهری است، لذا معلمان تمام تلاش خود را در این جهت به‌کارگیرند.

مدیر حوزه علمیه کاشان، به تأثیرگذاری معلمان خانم در تربیت دانش آموزان اشاره کرد و گفت: با توجه به نقش مادری که مربیان خانم در خانواده دارند قطعاً تأثیرگذاری و کارآمدی بیشتری را در تربیت دانش آموزان نیز خواهند داشت.

وی، با بیان اینکه یادمان شهید مطهری تفکرات معلمان و زیربنای آموزش‌وپرورش را تغییر داد، گفت: پیاده شدن تفکر شهید مطهری موجب نهادینه شدن تفکر دینی در آموزش‌وپرورش شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرجی تصریح کرد: علیرغم توطئه‌های دشمنان آموزش‌وپرورش کشورمان توانسته مطالب مفید و مؤثر دینی را به دانش آموزان آموزش دهند.

وی به نقش حوزه‌های علمیه در تبیین تفکر شهید مطهری در بین طلاب اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهید مطهری فردی حوزوی بوده است، لذا حوزه‌های علمیه با بهره‌گیری از تفکرات شهید مطهری باید در مقابل تفکر انحرافی بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری شجاعانه ایستادگی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha