جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رئیس شورای علمای شیعه پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی گفت: تشکیل رژیم جعلی اسرائیل توطئه بزرگی علیه مسلمانان بود، اما امت اسلامی هرگز اسرائیل را قبول نخواهند کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان گفت: تشکیل رژیم جعلی اسرائیل یک توطئه بزرگی علیه مسلمانان بود، امت اسلامی هرگز اسرائیل را قبول نخواهند کرد، از 71 سال پیش قدرت های استعمار برای اشغال فلسطین به رژیم صهیونیستی کمک کردند و اگر مسلمانان به دنبال عزت و سربلندی هستند باید برای آزادی "قدس" تلاش کنند .

وی کشتار مردم فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: با یک توطئه، قدرت های استعماری رژیم جعلی را به وجود آوردند و استعمار تا کنون در تمام جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین دست داشته و از سوی دیگر سازمان های مدعی حقوق بشر هم در مورد این جنایات ساکت هستند.

رئیس شورای علمای شیعه پاکستان مسئله فلسطین را بزرگترین مسئله امت اسلامی دانست و افزود: برای آزادی قدس ضروری است که تمام مسلمانان متحد شوند. اگر مسلمانان متحد بودند نه اسرائیلی به وجود می آمد و نه فلسطین اشغال شده و نه هزاران انسان بی گناه فلسطین کشته می شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha