جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: همگرایی و ایجاد شبکه و کار تشکیلاتی برای انسجام کارهای فرهنگی روحانیت بسیار لازم و ضروری است و همه روحانیون در تمامی سطوح باید در این راستا با نگاه مثبت و حضور فعالانه شرکت کنند تا بتوان به اتحاد و انسجام در امور مساجد و تاثیرگذاری آن در سطح شهر دست یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، شامگاه شنبه در جلسه مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در ادارات، سازمان‌ها و یگان های نظامی با بیان ضرورت گردهمایی روحانیون و علمای شهر و تضارب آراء و بررسی راه حل برای برون رفت از مشکلات جامعه، اظهار داشت: همگرایی و ایجاد شبکه و کار تشکیلاتی برای انسجام کارهای فرهنگی روحانیت بسیار لازم و ضروری است و همه روحانیون در تمامی سطوح باید در این راستا با نگاه مثبت و حضور فعالانه شرکت کنند تا بتوان به اتحاد و انسجام در امور مساجد و تاثیرگذاری آن در سطح شهر دست یافت.

امام جمعه ارومیه در ادامه نگاه مثبت اندیش را ضرورت موفقیت طرح انسجام مساجد دانست و اضافه کرد: با نگاه مثبت به برنامه‌ریزی مساجد شهر باید در صدد حل مشکلات باشیم.

وی اظهار کرد: باید با ظرافت خاص و دقیق به ترمیم ضعف‌ها و ارتقای سطح مساجد پرداخت و یقینا این موضوع به خوبی جای خود را باز کرده و اخلاص در عمل موجب تأثیر گذاری بیشتر تبلیغ در سطح شهر و در بین مردم خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان به وحدت جمعی در بین روحانیت استان اشاره کرده و بیان داشت: اتحاد، اتفاق و یکدلی در بین همه روحانیون وجود دارد و این بسیار پر خیر و برکت است و با مغتنم شمردن این وحدت در جهت تعمیق آن تلاش کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha