جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
داوطلبان مسلمان در بیرمنگام، با زبان روزه بی خانمان ها را اطعام می کنند + تصاویر

حوزه/داوطلبان بنیاد خیریه الصفا در بیرمنگام هر ماه رمضان به گرفتن روزه های ۱۸-۱۹ ساعته اکتفا نکرده و با زبان روزه نزدیک غروب به نیازمندان و بی خانمان ها غذای گرم می دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از بیرمنگام میل، داوطلبان بنیاد خیریه الصفا در شهر بیرمنگام انگلستان، در ایام ماه مبارک رمضان روزه های 19 ساعته می گیرند و به بی خانمان ها نیز غذا و آشامیدنی رایگان می دهند.

روزه داران پس از پایان روز کاری به مرکز اسلامی رفته و غذای گرم، همراهی و کمک برای نیازمندان و بی خانمانان شهر بیرمنگام فراهم می کنند.

تاز خان 36 ساله یکی از اعضای انجمن اذعان می کند که غذا دادن در حالی که خودت گرسنه باشی کار دشواری است و داوطلبان با ایمان و قدرتمندانه این کار را انجام می دهند.

 

وی گفت: کار دشواری است، زیرا روزه ها طولانی و از ساعت 3:30 صبح تا 9 شب هستند.

وی افزود: در پایان یک روزه طولانی 18-19 ساعته به نیازمندان غذای داغ می دهیم. غذایی که خودمان نمی توانیم بخوریم. کار سختی است، اما می دانیم هدف مان چیست و همین کار را ممکن می سازد. زیرا ما به خانه های گرم و نرم مان باز می‌گردیم، اما این مردم جایی را ندارند که بروند.

گفته می شود این مرکز اسلامی از سال 2012 تاکنون بیش از یک چهارم میلیون غذای گرم به بی خانمان ها داده است. این پروژه هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان فعالیت هایش را دو برابر کرده و تعداد داوطلبان بیشتری در آن مشارکت می کنند.

خان گفت: انجام این کار در ایام رمضان آسان تر از هر ماه دیگری است، زیرا هر چند از نظر بدنی انرژی کمی داریم، اما انرژی معنوی ما فوق العاده بالا است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha