جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رئیس اداره تبلیغات فسا

حوزه/ رئیس اداره تبلغات فسا گفت: با بیان اینکه ۱۵۰ مبلّغ در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان فسا در حال تبلیغ دین مبین اسلام هستند، گفت: ۱۵۰ مبلغ به سطح شهرستان اعزام شده اند که از این تعداد ۶۰ مبلغ غیر بومی از دفتر تبلیغات قم و مابقی نیز بومی هستند.

حجت الاسلام احمد نجفی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری برنامه های و مراسم های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برگزاری سفره های ساده افطاری یکی از برنامه های مهمی بوده که در حدود بیش از 50 درصد مساجد برپا می شود.

وی برنامه های شب های احیا را مورد توجه قرار داد و افزود: مراسم احیا شب های قدر در همه مساجد و به صورت محوری در مراکز اصلی شهرستان ها اعم از مساجد مهم شهر، مصلی و بقاع شاخص متبرکه در حال برگزاری است.

رئیس اداره تبلیغات فسا به دیگر برنامه های در حال برگزاری در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: مراسم مناجات خوانی با حضور مداحان برجسته کشور و محفل انس باقرآن با حضور قاری بین المللی در شاهزاده قاسم فسا از جمله دیگر برنامه هایی است که در سطح شهرستان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه 150 مبلغ در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان فسا در حال تبلیغ دین مبین اسلام هستند، عنوان کرد: 150 مبلغ به سطح شهرستان اعزام شده اند که از این تعداد 60 مبلغ غیر بومی از دفتر تبلیغات قم و مابقی نیز بومی هستند.

حجت الاسلام نجفی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را یکی از برنامه های مهم مبلغان دانست و ادامه داد: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، بیان احکام شرعی، برگزاری محافل قرآنی، مجالس تفاسیر قرآنی، گفتمان های دینی، و اقامه نماز های یومیه به جماعت از جمله برنامه های مهم مبلغان به شمار می روند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگداشت سالگرد امام خمینی(ره) نیز یکی دیگر از برنامه های این مجموعه است که در مصلای نماز جمعه شهرستان فسا برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha