سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
فعلیت خواهران

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از فعالیت تبلیغی ۶۰۰ نفر از خواهران مبلغه در ماه مبارک رمضان خبر داد .

سمیه عزیزی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: خواهراهران مبلغه از ابتدای ماه مبارک رمضان با برگزاری برنامه های جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم، ارائه مشاوره های دینی، بیان احکام شرعی بانوان و برپایی جلسات سخنرانی به تبلیغ می پردازند.

وی با بیان اینکه از سال 97 تاکنون  یک هزار و 490 خواهر مبلغ به مساجد، مدارس، مجالس خانگی، محافل عمومی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، مناطق سیل زده و ... اعزام شده است افزود: در طول این مدت برای ارتقاء دانش افزایی مبلغان در راستای تبلیغ موثر وکارآمد بیش از 50 جلسه و کارگاه های متعدد برگزار شده است .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان محورهای تبلیغی مبلغان را در راستای تبیین سبک زندگی اسلامی، بصیرت افزایی سیاسی، پرسمان مهدویت، فضای مجازی، طرح بیان، فرقه های نوظهور، مهارت های زندگی، طرح ملی صراط ، مهارت های زندگی، ولایت فقیه، تبیین گام دوم انقلاب و ... برشمرد .

عزیزی در پایان با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه خواهران مبلغه در طول ماه مبارک رمضان در مصلی ها و اماکن تبلیغی پاسخگوی سؤالات و احکام شرعی بانوان روزدار هستند، یادآور شد: در تابستان امسال نیز دوره مهارتی تبلیغ متناسب با نیازهای مخاطبان برای مبلغان برگزار خواهد شد .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha