جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حمله مردان هندو به جوان مسلمان به خاطر مسجد رفتن و کلاه کوفی

حوزه/ یک جوان مسلمان در گوروگام هند مورد حمله گروهی از هندوهای افراطی قرار گرفت که می خواستند مجبورش کنند کلاه کوفی خود را دربیاورد و شعار درود بر خدایگان هندو سر بدهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thehindu، یک مرد مسلمان در گوروگام هندوستان توسط هندوهای افراطی مورد ضرب و شتم قرار گرفت. گروهی از مردان در شب 25 می به وی حمله کرده و می خواسته اند او را مجبور کنند کلاه کوفی (مخصوص مردان مسلمان) خود را بردارد و شعار «درود بر خدای رام» سربدهد. هنوز کسی در این رابطه دستگیر نشده است.

محمد برکت 25 ساله حوالی ساعت 10 شب روز شنبه پس از اقامه نماز در مسجد جامعه در گوروگام هنگامی که به مغازه خود باز می گشته مورد حمله 5-6 نفر قرار گرفته است. آن ها وی را مورد خطاب قرار داده و ضمن اهانت به او گفته اند که در این محله اجازه ندارد کلاه کوفی به سر بگذارد. زمانی که به آن ها گفته از مسجد باز می گردد، به او سیلی زده اند.

برکت گفت: آن ها همچنین می خواستند مجبورم کنند شعارهای هندو چون درود بر خدای رام سر بدهم. هنگامی که حاضر نشدم حرف هایشان را تکرار کنم تهدیدم کردند که به من گوش خوک می خورانند.

گفته می شود این جوان مسلمان اوایل ماه جاری برای یادگیری خیاطی به شهر گوروگام آمده است. وی گفته که مردان هندو او را با یک چوب مورد ضرب و شتم و همچنین آزار و اذیت قرار داده اند. یکی از مردان نیز لباس او را پاره کرده است.

گفتنی است در سال های اخیر هندوهای افراطی و گاوپرستان در هندوستان پیش از این چندین بار به مسلمانان حمله کرده و حتی بارها مسلمانان را به قتل رسانده اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha