جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رئیس اداره تبلیغات لامرد

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات لامرد از اجرای برنامه ها و مراسمات ماه مبارک رمضان در مساجد سطح شهرستان خبرداد و گفت: روحانیون در اکثر مساجد شهرستان به برنامه های تبلیغی می پردازند و در ۸۰ مسجد و حسینیه نیز مراسم احیای شب های قدر برگزار می شود.

حجت الاسلام حبیب باقری در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز با اشاره به اینکه 145 مسجد در سطح شهرستان وجود دارد، اظهار داشت: روحانیون مبلغ در اکثر مساجد شهرستان برنامه های ایراد سخنرانی، اقامه نماز و بیان احکام را برگزار می کنند، همچنین در 80 حسینیه نیز برنامه های تلاوت قرآن، ایراد سخنرانی و مراسم احیا  برگزار می شود.

وی، اعزام مبلغ به سطح شهرستان را در ماه رمضان مورد توجه قرار داد و افزود: 30 مبلغ از دفتر تبلیغات اسلامی قم و 50  مبلغ از شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان به شهرها و روستاهای منطقه اعزام شده اند.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان لامرد خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات قرآن کریم و تفاسیر، ایراد سخنرانی، کلاس های آموزش خانواده و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از جمله برنامه هایی است که روحانیون مبلغ در سطح شهرستان برگزار می کنند.

وی به برگزاری مسابقه وصیت نامه امام و بیانیه گام دوم انقلاب در سطح شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: ثبت نام این مسابقات از نیمه ماه مبارک رمضان آغاز شده و علاقه مندان می توانند از طریق فضای مجازی و یا مراجعه به اداره تبلیغات شهرستان در این مسابقات شرکت کنند، همچنین سؤالات نیز در نماز جمعه شهرستان پخش خواهد شد و در روز 14 خرداد جوایزی به قید قرعه به 14 نفر برتر اهدا می شود.

حجت الاسلام باقری با اشاره به دیگر برنامه های این مجموعه در ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: تلاوت قرآن کریم به صورت متمرکز در دو مکان حسینیه امام خمینی(ره) و مصلی با حضور بیش از 300 نفر برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جهت پذیرایی از روزه داران شش تن شکر نیز در حسینیه ها و مساجد توزیع شده است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha