جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حسین فرج نژاد

حوزه/ نویسنده کتاب "اسطوره های صهیونیستی در سینما" تصریح کرد: نفوذ لابی پرقدرت صهیونیستی بر سینمای هالیوود به عنوان قوی ترین و اثرگذارترین سینمای حال حاضر دنیا ، یک واقعیت انکارناپذیر است.

دکتر محمد حسین فرج نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،با بیان این که از ده ها سال پیش، جمعی از شاخص ترین صهیونیست ها بر بسیاری از شریان های مهم تولیدات آثار هنری و به خصوص سینمایی تسلط کاملی داشته اند، اظهار داشت: واقعیت آن است که صهیونیست ها و یهودیان از طریق سینمای هالیوود و ساخت فیلم های تاثیرگذار در گستره ی جهانی، اهداف و امیال خاص خود را از طریق ابزار هنر و سینما به پیش برده و در این مسیر علیه آرمان های مسلمین و قدس شریف به شدت در حال کار هستند.

وی با اشاره به این که بی شک سينماي هاليوود تأثيرگذارترين سينماي حال حاضر جهان است، افزود: واقعیت آن است که هالیوود به جهت گستره ی تأثيرپذيري از نفوذ صهيونيسم مسيحي و يهودي بر آن، بیش از پیش محتاج تحليل و بررسي محتوايي و تاريخي ، فلسفي و راهبردي و نیز دين شناختي است که البته در این خصوص در سال های اخیر در کشورمان کارهای خوبی شروع شده اما باید با قوت ادامه یابد.

عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای طلاب همچنین گفت: نفوذ لابي پرقدرت صهيونيست‌هاي مسيحي در کنار يهوديان ماده‌گرا و صهيونيست بر آمريکا و سينماي هاليوود ، یک واقعیت انکارناپذیر است و لذا ما در تحلیل فیلم های روز جهان به خصوص فیلم های تاثیرگذار و حتی تجاری باید به این مساله توجه جدی داشته باشیم.

وی بیان داشت: واقعیت آن است که صهیونیست ها، سینما را ساحل نجات خود و مهم ترین وسیله برای حفظ حافظه ی تاریخی شان و البته ترویج اهداف و آموزه های خاص خود می دانند و فهمیده اند که در دنیای کنونی برای تاثیر بر مخاطب انبوه جهانی ، ابزاری نیرومندتر از سینما وجود ندارد.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha