جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شاهچراغ

حوزه/ معاون فرهنگی حرم مطهر شاهچراغ(ع) با بیان اینکه محوریت برنامه‌های دهه کرامت با عنوان خدمت گزاری به سیل‌زده‌ها برگزار خواهد شد، گفت: در اجرای برنامه‌ها بنا را بر خدمت‌گزاری گذاشته‌ایم همچنین با توجه به سیل اخیر سعی شده است که برنامه‌ها بر طبق خدمت گذاری پیش رود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام سلامی، صبح امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور که در سالن شهید آیت‌الله دستغیب حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به ارائه گزارشی از سال گذشته و برنامه‌های کمیته‌ها پیرامون دهه کرامت، اظهار داشت: 34 ارگانی که اعضای دهه کرامت بوده‌اند را امسال به هشت کمیته به نام امام رضا(ع) تقسیم کرده‌ایم.

وی بابیان اینکه طبق آماری که از دبیرخانه ستاد دهه کرامت استان در باب کمیته‌ها گرفته‌ایم حدود 80 درصد برنامه‌ها که درصدد انجام آن بودیم به ثبت رسیده است.

معاون فرهنگی حرم مطهر شاهچراغ(ع) تصریح کرد: شیراز می‌تواند در اجرای برنامه‌های دهه کرامت به‌عنوان الگویی در کشور قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه محوریت برنامه‌های دهه کرامت با عنوان خدمت گزاری به سیل‌زده‌ها برگزار خواهد شد، عنوان کرد:  اجرای برنامه‌ها بنا را بر خدمت‌گزاری گذاشته‌ایم همچنین با توجه به سیل اخیر سعی شده است که برنامه‌ها بر طبق خدمت گذاری پیش رود.

در ادامه این جلسه نیز حجت‌الاسلام حسین امیدی، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان فارس، با تأکید بر اینکه هشت کمیته در زمینه‌های مختلف کارهای خود را در زمینهٔ اجرای برنامه‌های دهه کرامت با همکاری 34 دستگاه انجام می‌دهند، ابراز کرد: هرکدام از کمیته‌ها جلساتی را برگزار و صورت‌جلسه‌ها را نیز ارسال کرده‌اند.

وی اجرای همه برنامه‌های ستاد دهه کرامت را با هماهنگی دبیرخانه دانست و بیان داشت: یکی از برنامه‌های شاخص کمیته هماهنگی تبلیغات برگزاری مراسم ویژه در موضوع تبیین اهداف و ابعاد شخصیتی حرم مطهر شاهچراغ(ع) بوده است.

حجت‌الاسلام امیدی به دیگر برنامه‌هایی که در دهه کرامت اجرا خواهد شد اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه‌های کمیته بانوان برگزاری راهپیمایی پیاده‌روی دختران، برنامه‌های کمیته فضاسازی شهری، آذین‌بندی حرم مطهر و خیابان‌های اطراف، برنامه‌های کمیته اجتماعی استانداری فارس، برگزاری جشن در شهرهای حاشیه، برنامه کمیته فرهنگی و هنری احمد بن موسی(ع) برگزاری مراسم سالروز بزرگداشت شاهچراغ(ع) در دو شب و سالروز میلاد امام رضا(ع) در چند شب و پیاده‌روی دختران احمدی در روز مربوط به سالروز بزرگداشت احمد بن موسی(ع) خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha