جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علیرضا عطایی مدیر مدرسه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه/ مدیر مدرسه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با تاکید بر اینکه پارتی هایی که به اسم جشن در سفارتخانه های خارجی برگزار می شود در واقع تزریق ویروس بی حیایی در جامعه را بدنبال دارد،گفت: حضور برخی نمایندگان مجلس و مدعیان فرهنگ و هنر در پارتی سفارت های خارجی اوج بی اعتنایی به فرهنگ و غیرت ایرانی است.

حجت الاسلام علیرضا عطایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به برگزاری پارتی در سفارتخانه های خارجی به اسم جشن و دعوت از افراد معلوم الحال، ورود دستگاههای نظارتی و امنیتی را می طلبد،گفت: اثرات مخرّب پارتی های شبانه توسط سفرای خارجی در تهران،ترویج هنجارشکنی در بین خانواده های ایرانی و عدم برخورد مقتضی با آنان خسارات جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

مدیر مدرسه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با اشاره به اینکه سابقه فرهنگ و ادب مردم ایران عمری به درازای تاریخ دارد و مدعیان فرهنگ و هنر باید حافظ این سرمایه عظیم باشند،گفت: فلسفۀ انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) و نثار خون هزاران شهید و عزیزان ملت انقلابی، برچیده شدن بساط گناه و مقابله با سلطۀ فرهنگی بیگانه بود.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که در جنگ تحمیلی از هر گونه کمک تسلیحاتی و حمایت رژیم بعث دریغ نکردند امروز با تشکیل پارتی های شبانه به فرهنگ و اعتقاد ما دهن کجی می کنند.

حجت الاسلام عطایی با بیان اینکه ما همواره باید میراث دار لایقی  برای سرمایه های گذشتگان در زمینه فرهنگ و هنر ایرانی باشیم، گفت: مردم با فرهنگ و نجیب ایران با پذیرش اسلام  سرآمد ملل دیگر گشته و مدعیان فرهنگ و هنر باید از وادادگی در برابر فرهنگ غربی دچار استحاله نشوند.

وی  با اشاره به اینکه تاکیدات امامین انقلاب در خصوص حفاظت و حراست از فرهنگ ایرانی اسلامی باید آویزه گوشمان باشد و در مقابل فرهنگهای غیر دینی دچار خودباختگی نشویم،گفت: حرکات مرموزانه و حساب شده برخی سفارتخانه های خارجی در قالب جشن؟! در صورت غفلت مسئولین زمینه ساز ناتوی فرهنگی و سرنوشت آندُلس رقم خواهد زد.

مدیر مدرسه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با تاکید بر اینکه پارتی هایی که به اسم جشن در سفارتخانه های خارجی برگزار می شود در واقع تزریق ویروس بی حیایی در جامعه را بدنبال دارد،گفت: حضور برخی نمایندگان مجلس و مدعیان فرهنگ و هنر در پارتی سفارت های خارجی اوج بی اعتنایی به فرهنگ و غیرت ایرانی است.

وی تصریح کرد: گزارشات و تصاویر پخش شده از ضیافت افطار برخی نمایندگان مجلس! در سفارت انگلیس و جشن سفارت ایتالیا، مایه افتضاح شرکت کنندگان است.

حجت الاسلام عطایی با اشاره به اینکه آنچه متاسفانه بیشتر از خود خارجی ها در پارتی‌های شبانه در برخی سفارتخانه باعث نگرانی است، حضور دخترای ایرانی می باشد، گفت:متاسفانه غربزده های وطنی و سلبریتی ها برای این جشنها حس ناموس پرستی‌شان گل نمی کند که هیچ، بلکه خودشان هم حضور داشته اند.

وی خاطر نشان کرد: عدم پایبندی به مبانی اسلام و بی مبالاتی به احکام اولیه دینی در بعضی افراد، حتی افراد متشخص در سفارتخانه ها امری عادی است.

مدیر مدرسه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور با بیان اینکه کسانی که به دروغ صیغه زنان ایرانی در مشهد ،در مراسم اربعین حسینی(ع) و مردم عراق و ایران و به امام جمعه مشهد مقدس،فحاشی می‌کردند،الان کجا هستند، گفت: تهمت زنندگان به ارزشها، بعد از سرو مشروب در سفارت انگلیس و حضور برخی بازیگران و نمایندگان معلوم الحال،حالا نوبت پارتی در سفارت ایتالیا است.

وی با اشاره به اینکه حضور برخی مدعیان فرهنگ و هنر (کسی که در ۴۰ سال روز خوش ندیده!!) و برخی بازیگران در این پارتی های مختلط ، قابل توجه است، گفت: واقعا جای تعجب است که برخی مدعیان اصلاح طلبی، چرا در برابر این ناهنجاریها سکوت نموده و غیرتمندانه موضع گیری نمی کنند.

حجت الاسلام عطایی در پایان تصریح کرد: سفارتخانه ها اجازه تهاجم فرهنگی به بهانه برگزاری جشن(پارتی) شبانه را ندارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha