جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معرفی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بجنورد

حوزه/ در مراسمی با حضور مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام دانش طلب به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بجنورد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام محمد اسفندیاری در مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بجنورد با بیان اینکه همه امور زندگی ما بر اساس آموزه های دینی است، گفت: از این رو، مدیریت ما نیز بر اساس الگوی اسلامی است و باید افرادی با این نگاه کار را به عهده داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدیران مدارس بدون هیچ چشم داشتی، برای تربیت طلاب علوم دینی زحمت می کشند، افزود: یکی از ارکان مهم در مدیریت، برنامه ریزی است زیرا اگر اهداف، موضوع و روش مشخص نباشد، مشکلاتی پیش می آید که یک مدیر به نتیجه مورد انتظار نخواهد رسید؛ مدیران مدارس حوزه علمیه خراسان نیز بر این امر اهتمام دارند و تلاش خود را برای تحقق این امر به کار می برند.

مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه مدیران، اساس کار در مدارس هستند، برنامه ریزی تحولی توسط مدیران را از جمله کارهایی دانست که از سوی این حوزه مطالبه می شود.

حجت الاسلام اسفندیاری در ادامه به لزوم توجه به اخلاق عملی در میان مردم به ویژه حوزویان تاکید و خاطرنشان کرد: اخلاق، اخلاص و تواضع مدیران مدارس، موجب الگوگیری طلاب از آنان می شود که در مسیر تربیت سرعت و نتیجه خوبی خواهد داشت.

وی همچنین به لزوم هم افزایی و مشورت و تعامل مدیران مدارس اشاره و ابراز کرد: برخی از مشکلات را می توان در روند مدیریتی با مشاوره ها، تبادل نظرها و تجربه ها به طور مطلوب به نتیجه رساند.

گفتنی است، در این مراسم از حجت الاسلام نجفی زاده، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بجنورد تکریم و حجت الاسلام دانش طلب به عنوان مدیر جدید این مدرسه معرفی شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha